fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנבו כבלי נחושת מתשתיות של בזק ב-300 אלף שקלים

צילום דוברות משטרת ישראל
צילום דוברות משטרת ישראל

כתב אישום ובקשת מעצר הוגשו נגד שני אחים מערערה גנבו תשתיות בעיר נתניה בשווי של למעלה מ-300,000 שקלים.  בסיומה של חקירה מורכבת, מאומצת ואינטנסיבית, הוגש כתב אישום נגד שני אחים תושבי ערערה לאחר שגנבו במשך כחודשיים כבלים של חברת בזק בשווי של מאות אלפי שקלים והסבו נזק רב הן למערכות התקשורת והן לחברת בזק.

הכל החל עם קבלת תלונתו של אזרח למשטרת ישראל, אשר הבחין בחשודים ביום 29.12.18 בשעת צהרים מגיעים לרח' זלמן שז"ר בנתניה, כשהם מצויידים במגזרי ברזל וברכב עם נגרר. החשודים חיברו את הרכב לכבל שחור שבצבץ ממכסהו של  בור תקשורת של חברת בזק ומשכו את המכסה באמצעות נסיעה ברכב, עד  שנפתח. החשודים משכו  כבל 1600 המכיל 1600 חוטי נחושת וחיברו אותו לוו הגרירה של הרכב. בהמשך, חתכו את הכבל לחתיכות של כמטר וחצי כל אחת והניחו אותם ע"ג הנגרר. בכך למעשה, החשודים גנבו כבלים המעבירים תשתיות תקשורת טלפונית ואינטרנט, כמו גם חיבור למוקדי חירום ו/או לשירותי רפואה ובנקאות, אזעקות ומערכות ניטור אזרחיות וצבאיות.

החשודים חזרו על מעשיהם, כפי שמפורט לעיל, לעיתים : גנבו באותו היום במקומות שונים ברחבי העיר נתניה ולמשך תקופה של כחודשיים, כאשר אחד החשודים עבד כמנהל עבודה בחברה הקבלנית "פיתוח בגן בע"מ" שסיפקה שירותי תחזוקה לעיריית נתניה ותפקידה היה טיפול באחזקת כבישים ומדרכות. החשוד השני, אחיו של החשוד הראשון, עבד כפועל באותה חברה.

 

IMG-20190120-WA0007

החשודים (21, 22 מערערה) נעצרו על חם בגניבה מיום 29.12.18. בדיון בהארכת מעצרם מיום 31.12.18 החשודים שוחררו בתנאים מגבילים ומשטרת ישראל הגישה ערר על החלטת השחרור לביהמ"ש המחוזי בלוד. ביהמ"ש המחוזי קיבל את ערר המשטרה והותיר את החשודים במעצר. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת וכאמור, בסיומה של אותה חקירה אינטנסיבית ומורכבת, הוגש נגד החשודים כתב אישום הכולל 17 אישומים חמורים בעבירות של גניבת קו/מתקן תשתית/אמצעי בטיחות והיזקים לקווי תשתית והמחובר אליהם. יחד עם כתב האישום, הוגשה נגד האחים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות