fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גן רותם זכה בפרס החינוך לשנת תשע"ו

גאים. חברי ועדת הפרס עם אילנה זגול, אבי אוחיון וצוות הגן. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור
גאים. חברי ועדת הפרס עם אילנה זגול, אבי אוחיון וצוות הגן. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור

בשבוע האחרון נודע על זכייתו של גן רותם בישוב בפרס החינוך המחוזי של משרד החינוך לשנת תשע"ו. גן רותם, המיועד לילדי חובה וטרום חובה, פועל ביישוב כבר כ-60 שנים, מהן 23 בהובלת הגננת ציפי פינטו. ראש המועצה, חיים געש, שלח את ברכתו לצוות הגן, המונה את הגננת ציפי פינטו, סייעת האם, שולה דיין, הגננת המשלימה, חן ספקטור, הסייעת המשלבת, גלינה אוחיון, והסייעת המשלימה, עליזה כלדיאן, וציין: "שמחנו והתרגשנו לשמוע על זכייתו של גן רותם בפרס. עוגנה וחוסנה של מערכת החינוך הם הצוות החינוכי.

צוות הגן הנפלא ובראשו הגננת ציפי פינטו משקיע יום יום שנים רבות בילדי הגן, מגדל, מצמיח ומטפח את הילדים הרכים באהבה ובמסירות. אני מאמין כי הערכה זו חשובה ומשקפת את הפעילות הנעשית בשקט ובצנעה על ידי צוותי החינוך בכל מערכת החינוך המקומית: הגננות, המורים, המורות, המנהלים וכל מי שלוקח חלק פעיל וחשוב בחינוך ילדינו, ועל כך תודתנו והערכתנו".

המפקחת על גני הילדים בישוב, חנה פרבר, ציינה במכתבה: "חברי הוועדה התרשמו מהעשייה החינוכית וההדגשים בעשייה החינוכית, הן בקידום התקשוב והמדעים והן בקידום ערכי הקיימות. חברי הוועדה הדגישו כי ניכר שציפי היא גננת שרואה בעשייה החינוכית בגן שליחות… ציפי יקרה, בעשייתך החינוכית הברוכה את משתפת חברות וקולגות, משקיעה בילדי הגן ונוטעת בהם את ערכי אהבת האדם יחד עם שאיפה למצוינות, וכל זאת  בסביבה מכילה, מכבדת ומאפשרת שבה יכולתו וצרכיו של כל ילד והורה משמעותיים מאוד".

מנהל גני הילדים באגף החינוך, אבי אוחיון, הוסיף: ר"ק לאחרונה הוכר גן רותם כגן ירוק מתמיד בשל החינוך הנפלא והטמעת ערכי איכות סביבה וקיימות בקרב הילדים. אני גאה בגן זה ובצוותו, וכן בצוותי החינוך בכלל גני הילדים בישוב. כשגן אחד זוכה, כולנו זוכים. כולנו שותפים להתרגשות, לעשייה ולהכרה החשובה המגיעה עם פרס זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות