fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"גם אוהדי אולגה מפרגנים"

אסי גומה הוא לא רק מלך השערים של הפועל חדרה/אולגה, אלא גם המלך של הקבוצה בחדר ההלבשה * בגיל 28 החלוץ המוכשר מקווה למצוא מקום בליגת העל, מפרגן למאמן שלו ומסביר מה גרם לו להאמין מהשנייה הראשונה שהקבוצה תעלה ללאומית

הרבה היסטוריה יש סביב העלייה של הפועל חדרה/אולגה. זו לא רק העלייה אחרי 20 שנה, ולא רק האיחוד שנוצר לפני שנתיים. נראה כי הפעם מדובר באחת הקבוצות המאוחדות שהיו לחדרה בשנים האחרונות.

בכל הקבוצות הגדולות של חדרה בעבר שיחקו כוכבים. חלקם בקנה מידה ארצי וחלקם מקומי. פעם אלה היו פסח טייטלמן, שולם שוורץ ואבי ארגז ולאחר מכן הייתה קבוצה של אלון סלומון, עופר בן שמואל ויגאל אלחדד ובקבוצה האחרונה ששיחקה בליגה השנייה היו אילן צרפתי, יעיש סוויסה ואיציק בן תורה.

IMG_2328
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

גם העונה הקבוצה מורכבת ממספר כוכבים, אבל מעל כולם נמצא אסי גומה. גומה, בן 28, נחשב לכוכב של חדרה לאו דווקא כי הוא חתום על תואר מלך שערי הקבוצה, אלא בעיקר כי הוא חתום על השערים החשובים של הקבוצה.

במשך כל העונה נמנע גומה מראיונות, בעיקר כדי להימנע מעין הרע. הוא רצה לדבר על המגרש, ועשה זאת. לאחר סיום העונה הוא מדבר בכיף.

מברוכ על העלייה. איך אתה מסכם את העונה?

"בשתי מילים – עונה חלומית".

האמנת בתחילת העונה שתסיימו במקום הראשון?

"אני חושב שהרבה אנשים בקבוצה פחדו לדבר בקיץ על עליית ליגה, אבל אני אישית האמנתי בזה וזאת הייתה המטרה שלי. כולם התחילו לדבר על זה כאשר ניצחנו את רובי שפירא בחוץ".

מה נתן לך להאמין שזאת העונה שלכם?

"סיום העונה שעברה. אני חושב שגם בעונה שעברה, אם היו נשארים עוד ארבעה מחזורים, היינו עולים מהמקום הראשון. זה פשוט התחבר לנו כמו שצריך מהתחלה ועד הסוף".

שחקני הפועל חדרה חוגגים (צילום: שלומי גבאי)
שחקני הפועל חדרה חוגגים (צילום: שלומי גבאי)

מה היה סוד ההצלחה העונה? כי אותם שחקנים שיחקו בשנים האחרונות ולא הגיעו לכלום.

"קודם כל השחקנים שיחקו בקבוצות נפרדות ואף פעם לא שיחקנו ביחד. אחרי האיחוד היינו קבוצה אחת. בנוסף הגיעו שחקנים איכותיים ואין ספק שגם למומו יש הרבה מניות בעלייה הזאת".

מה מיוחד במומו שהוא הצליח לחבר אתכם?

"כל פעם ששואלים אותי, אני ישר עונה שמומו זה חבר. הוא מכיר את כל שחקני הבית ויודע מה כל אחד צריך. אם זה חיבוק ואם זה מילה טובה. הוא עשה מה שרבים לא הצליחו. מומו בנה על שחקני בית וזה השתלם לו ולנו".

איך אתה רואה את העונה הזאת ברמה האישית?

"באופן אישי כבשתי שער אחד פחות מהעונה שעברה, אבל עצם העובדה שזה הפך לעלייה, זה הופך את העונה הזאת לגדולה יותר".

נראה כי שינית משהו באופי שלך. כבר אין לך כמות של כרטיסים אדומים כמו פעם.

"לא יודע. אני כבר הרבה זמן לא קיבלתי אדום. בעונה שעברה היו לי שני אדומים כתוצאה מתאקלים ולא משהו אחר והעונה הפסדתי משחקים רק בגלל צהובים. אני רוצה לנצח ולא בגלל שאני עצבני אלא כי אני ווינר. זה כבר לא אסי מלפני חמש שנים, נרגעתי. אני חושב שזה תלוי גם בהתבגרות וגם הבנתי שאם אני רוצה לבלות יותר על כר הדשא מאשר בבתי הדין, אני חייב להשתנות".

איפה תהיה בעונה הבאה?

"באופן טבעי אני רוצה לשחק בליגה הלאומית וכמובן אתן עדיפות להפועל חדרה, אבל זה לא יהיה בכל מחיר ולא בכל תנאי".

כבר היו לך הצעות בלאומית ופסלת אותן.

"כי לא רציתי ללכת למבחנים אלא לבוא מהדלת הראשית וכעת עשיתי זאת".

מילה על הקהל שחזר למגרשים?

"מדובר בקהל אדיר וקהל תומך שסוף סוף הגיע אלינו. אני חושב שיכולים לבוא אפילו כפול ואף יותר מזה".

מה הברכה הכי מיוחדת שקיבלת?

"וואו, קיבלתי המון. קיבלתי ברכות מהרבה אנשים שאני לא מכיר וגם היום אני הולך בעיר ומקבל פידבקים חיוביים. קיבלתי הרבה מחמאות גם מאוהדי אולגה. הם לא שוכחים את התקופה היפה ולמרות שחלקם לא אהבו את האיחוד, הם מפרגנים על ההישג".

איפה נראה את אסי גומה עוד שלוש שנים?

"עוד שלוש שנים אהיה בן 31 ובעזרת השם בקבוצה בכירה בליגת העל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות