fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיל הורוביץ: בקריות מעדיפים "פאן" על תחרותיות

גיל הורוביץ (צילום: לאוניד קלוטצמן)
גיל הורוביץ (צילום: לאוניד קלוטצמן)
גיל הורוביץ (צילום: לאוניד קלוטצמן)
גיל הורוביץ (צילום: לאוניד קלוטצמן)

גיל הורוביץ, מנהל מועדון הגלישה "סרף סייקל", נולד בכרכור, למד לגלוש בקיבות שדות ים וכיום הוא מתגורר בקרית ים ולמעשה כל חייו סובבים סביב הים והגלישה.

"מועדון גלישה זה מועדון חברתי לכל דבר" הוא מספר "נוצרו פה קשרים בין בני זוג, בעלי עסקים, מעסיקים ועובדים. כולם מגיעים לפה סביב נושא מרכזי אחד של אהבה לים". במועדון הגלישה עוברים מדי שנה אלפי בני אדם, מילדים ועד מבוגרים, שלומדים חוגי גלישה בסגנונות שונים, ובמקום יש גם פעילות לבעלי מוגבלויות ועולים חדשים.

מועדון הגלישה הוקם לפני כמה שנים ומדי שנה מכפיל את הפעילות שלו. בשנה שעברה הוא אירח את אליפות ישראל בקייט-סרפינג ובחודש יוני הקרוב הוא יארח שוב את אליפות ישראל. על אף הפעילות המוצלחת של המועדון מרגיש הורוביץ פיספוס בנושא אחד שכואב לו. "אני לא יודע למה" הוא מספר "בקריות פוחדים ממקצוענות ומעדיפים להישאר חובבנים, פחות מעניין אותם העניין התחרותי ויותר מעניין אותם הקטע של ה"פאן". זה אתגר גדול עבורי לגרום לאנשים לשאוף להצטיינות ואני מנסה להתחיל את השינוי הזה כבר בגיל קטן, עם הילדים שבאים לפה ללמוד גלישה. אני רוצה לגרום להם לשאוף למצויינות ולהישגיות כי מעבר לתחום של הספורט זה עוזר בכל דבר בחיים. בלימודים, בעבודה ובכל מטרה שרוצים להשיג".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות