fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'וב לכל דורש בנצרת עילית

המדיניות החדשה רואה בעירייה גורם אקטיבי גם בתחום התעסוקה שיוזם פניות למעסיקים ומחבר בינם לבין תושבים מחוסרי עבודה. "לעירייה יש את הכלים והמשאבים לסייע במציאת מקומות עבודה, מדובר בשירות חשוב ומשמעותי לרווחת התושבים"
רונן פלוט
רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

עיריית נצרת עילית היא בין הרשויות הבודדות בישראל שמפעילה שירות תעסוקה עירוני כחלק מסל השירותים לתושב.מחלקת התעסוקה פועלת אומנם במתכונת צנועה ומאוישת על ידי עובדת אחת חביבה חכם אולם היא מאגמת בתוכה מקבץ רחב של היצע מקומות עבודה בעיר ובסביבתה ומשמשת לשכת תעסוקה לכל דבר ועניין תוך מגבלה אחת – השירות ניתן לתושבי נצרת עילית בלבד.

לאחרונה הושם דגש מיוחד על פעילות התעסוקה במטרה להרחיב ככל הניתן את מאגר המידע על משרות פנויות באזור ולהעבירו לידיעת התושבים תוך מתן ליווי וייעוץ מקצועי בתהליך הקבלה לעבודה. "המאגר שנמצא בידינו כולל היצע רחב של מקומות תעסוקה בתחומים רבים ומגוונים, אנו יוצרים את הקשר הישיר עם המעסיקים ויוזמים פניות למעסיקים חדשים", הסבירה מנהלת מחלקת התעסוקה חביבה חכם.

  רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

ראש העיר רונן פלוט נרתם השבוע להרחיב את היצע התעסוקה לתושבי העיר וקיים מספר מפגשים עם מעסיקים וביקש מהם לתת תשומת לב מיוחדת להעסקת תושבי העיר. פלוט נפגש גם עם נציגי מתחם "כיתן" והם נענו לבקשתו בחיוב. הנהלת סניף "אושר עד" כבר קיימה בימים האחרונים מספר ראיונות עבודה עם מועמדים לתפקידים שונים בסניף שעומד להיפתח בחודש הקרוב. "6 מועמדים תושבי העיר כבר התקבלו לעבודה בסניף החדש, חלקם בתפקידי ניהול", נמסר מהעירייה.

פלוט אמר כי הוא רואה חשיבות רבה במתן השירות לתושבי העיר :"לעירייה ממילא יש את הכלים והמשאבים לסייע לתושביה   בתחומי התעסוקה אז למה לא לעשות זאת?, תוהה פלוט "היכולת לעזור לתושבים במציאת מקור פרנסה מעצימה גם את העיר עצמה ומהווה קטליזטור נוסף למשיכת תושבים חדשים וקליטתם בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות