fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גדלקין מבקש להכליל את נצרת עילית ברשימת הזכאות להטבות מס

יו"ר האופוזיציה בנצרת עילית: "כי יופעלו שיקולים ענייניים ואוביקטיביים בעת הרכבת רשימת הערים ולא יהיו מקרים אשר נהנו עד כה מהטבת המס בשל לחצים פוליטיים או פעילות של לוביסטים, שכן עיון פחות חזקות מנצרת עילית נהנו עד כה מהטבות המס לאורך שנים"
גדלקין (צילום נפתלי לרר)
גדלקין (צילום נפתלי לרר)

יושב ראש האופוזיציה בנצרת עילית, אלכס גדלקין, פנה השבוע לשר האוצר משה כחלון ולשר הפנים סילבן שלום, וביקש מהם להכליל את נצרת עילית ברשימת הערים שיזכו להטבות מס.

"דומה כי חשיבותה האסטרטגית של העיר לאור מיקומה הגיאוגרפי ידוע ואין צורך להרחיב בכך…", כתב גדלקין במכתבו לשרים,  "הצטערנו לגלות כי נצרת עילית נפקדת מרשימת הערים וזאת על אף האתגרים עמם העיר מתמודדת ואשר ידועים למשרדי הפנים והאוצר, עיר קולטת עלייה עם הגירה שלילית וצעירים שנוטשים לטובת ערי הסביבה".

רוצה שגם נצרת תיכלל בהטבות המס. חבר המועצה אלכס גדלקין (צילום: נפתלי לרר)
רוצה שגם נצרת תיכלל בהטבות המס. חבר המועצה אלכס גדלקין (צילום: נפתלי לרר)

גדלקין מסיים את מכתבו בתקווה: "כי יופעלו שיקולים ענייניים ואובייקטיביים בעת הרכבת רשימת הערים ולא חלילה יהיו מקרים אשר נהנו עד כה מהטבת המס בשל לחצים פוליטיים או פעילות של לוביסטים, שכן עיון פחות חזקות מנצרת עילית נהנו עד כה מהטבות המס לאורך שנים".

היו שהעריכו שהסיכוי שפנייתו של גדלקין תיענה קלושים ביותר שלא לומר אפסיים. "אין אף גורם משמעותי שעומד מאחורי נצרת עילית, כמו למשל ז'קי לוי שמסיבות מובנות מסייע לבית שאן", אומר גורם המעורה בפרטים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות