fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבי נעמן :"סיוט צומת בצת יסתיים בקרוב"

משרד התחבורה נענה לפניית ראש המועצה המקומית שלומי, גבי נעמן ויפעל לתקצוב שיפור צומת בצת, כביש שגבה בעבר קורבנות רבים.  
גבי נעמן (צילום: עצמי)
גבי נעמן (צילום: עצמי)

צומת בצת נמצא על סדר היום זה שנים רבות בהיעדר פתרון תחבורתי נאות, וליקויים שהובילו למפגעים ותאונות קטלניות בעבר. ראש מועצת שלומי,  גבי נעמן, למנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל, לתקצוב ומציאת פתרונות מידיים לשיפור צומת בצת, הגוררת את תושבי שלומי לפקקים יום יומיים בלתי נסבלים. בין הפתרונות שעלו: הקמת כיכר תנועה, אך נשקלים גם פתרונות אחרים.

גבי נעמן (צילום: עצמי)
גבי נעמן (צילום: עצמי)

במכתב תשובה שהתקבל השבוע מהמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל המשרד לתשתיות ופיתוח, יעקב (קובי) בליטשטיין במשרד התחבורה, נמסר כי בעקבות פנייתו של נעמן נעשתה בדיקה יסודית אל מול מוקד הסיכון וכי המשרד נמצא כעת בשלבים האחרונים של תקצוב הפרויקט אל מול אגף התקציבים במשרד האוצר. בהמשך לסיום תהליך זה תצא חברת נתיבי ישראל לביצוע התכנית לשיפור צומת בצת  בהשקה של 7 מיליון שקלים לביצוע מיידי.

נעמן: "בכל המדינה היקרה שלנו פועלים כל העת להרחבת יישובים והבאת ציבורים חדשים ליישובים הוותיקים. לצערנו לא תמיד תכניות אלו באות בקנה אחד עם מצב הכבישים המובילים ליישובים ואי לכך בכל הארץ יש פקקים בסביבתם הקרובה. תושבי שלומי והסביבה נאלצים כיום גם הם להתמודד עם פקקים בסביבת צומת בצת והסיוט חייב לבוא לידי סיום. כפי שהבטחנו בעבר אנו פועלים להביא לפתרון כמה שיותר מהר בנושא זה ואנחנו שמחים שמשרדו של שר התשתיות והפיתוח, ישראל כץ, נענה לפנייתנו ולבסוף יתקצב וגם יביא לידי ביצוע שינוי התשתיות הנדרשות על מנת לפתור אותנו מהפקקים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות