fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 בשל מחסור בעתודות קרקע: הזדמנות אחרונה לבית פרטי בנהריה

בתי קרקע פרטיים הפכו למבוקשים, בשל מיעוט פרויקטים וכיוון שקבלנים מעדיפים בנייה של רבי קומות. פרויקט פנינת הלוטוס שנבנה באזור הכי יוקרתי בעיר, מציע הזדמנות לבית על אדמה פרטית בטאבו
חללים גדולים. פרויקט פנינת הלוטוס בנהריה (הדמיית מחשב)
חללים גדולים. פרויקט פנינת הלוטוס בנהריה (הדמיית מחשב)

בית צמוד קרקע בארץ הפך למצרך נדיר. בשנים האחרונות שוק הנדל"ן בארץ משביח את ערכו בעשרות אחוזים מידי שנה, בתי קרקע פרטיים הפכו למבוקשים בשוק בשל מיעוט הפרויקטים שנבנים.  קבלנים לרוב מעדיפים בנייה בלתי רוויה, של רבי קומות אשר לא מאפשרים את  איכות החיים שמציע בית פרטי  מרווח.

נהריה כיום הפכה למעצמת נדל"ן של הגליל המערבי המציעה מגוון רחב של דירות ממוצעות כדי לספק היצע דיור לכל קהלי היעד, אך מצוקת השטחים  לא מאפשרת בנייה פרטית. שכונת עין שרה היוקרתית של נהריה השביחה את ערכה בעשרות אחוזים מאז הקמתה לפני 15 שנה. כעת ישנה הזדמנות לרכוש בית קרקע פרטי, על אדמה פרטית בטאבו בפרויקט בוטיק  יוקרתי; "פנינת הלוטוס"  ברחוב הלוטוס בנהריה, אשר נבנה באזור הכי  יוקרתי בעיר ומאפשר כניסה מיידית למגורים החל מינואר 2016.

משפרי  דיור אשר מחפשים מקום ייחודי  במרכז נהריה  ורוצים איכות חיים עבור ילידיהם ייהנו משירותים קהילתיים מהשורה הראשונה. בית הספר היסודי מנחם בגין וחטיבת הביניים נופר, נמצאים במרחק הליכה. כמו כן גם גני ילדים, מרכזי פנאי, מרכז מסחרי וקניון נהריה.

"הנגישות למיקום הפרויקט נבחנה ועמדה בראש סדר העדיפויות", מסביר  יזם פרויקט פנינת הלוטוס והמתווך אבי בן הרוש עם וותק של 25 שנה בענף הנדל"ן, "כיום לפרויקט בנייה יוקרתי יש פרמטרים חשובים של מיקום, סביבה, מרחב מחייה ונגישות עירונית,  הפרויקט עונה על כל הקריטריונים הקיימים בשנים האחרונות מרכז העיר נהריה זז דרומה לכיוון עין שרה בשל הביקוש העצום למגורים בשכונה זו של בתים פרטיים. במקביל הביקושים לצמודי קרקע באזור זה הם מהגבוהים בשוק הנדל"ן בצפון.  כיום בתי קרקע  יד שנייה, נמכרים באזור בכ-3 מיליון שקלים.  לכן פרויקט פנינת הלוטוס הינו הזדמנות להשקעה ריאלית בבית יוקרתי במחיר נמוך בהרבה ממחיר השוק אשר ימקסם את ערכו תוך מספר שנים.

"הצבתי בפרויקט סטנדרט בנייה גבוה מאד, לא התפשרנו על כלום, כל הבתים  נמצאים בכניסה חזיתית לרחוב, כך שאין תחושה של  'בית מאחורי בית',  יתרה מכך לאחר תחשיב של הוצאות בנייה, פיתוח הקרקע והשקעה במפרט טכני מהיקרים ביותר חד משמעית  יש חסכון משמעותי עבור הרוכשים העתידיים שמקבלים בית פרטי, על כל המשתמע מכך ללא התחייבות גדולות".

פנינת הלוטוס
פנינת הלוטוס (הדמית מחשב)

בית  בקווים מודרני

פרויקט פנינת הלוטוס בנהריה, מאופיין ברמת עיצובית גבוה מאד, קווים מודרניים ונקיים בסביבה פסטורלית.  בפרויקט ייבנו 2 קוטג'ים דו משפחתיים, 4 יחידות דיור סך הכל, בעיצוב אדריכלי מיוחד על ידי האדריכל איציק בן דוד  המתמחה בבניית צמודי קרקע. הבנייה מאופיינת בסטנדרט בנייה גבוה מאד עם תקרות גבוהות ומודרניות של 3 מטרים ומפרט עשיר על ש טח של כ~265 מ"ר כל אחד, כ~180 מ"ר בנוי כולל מרפסות, גינה גדולה וכניסות נפרדות.

במפרט: חמישה חדרים גדולים ומרווחים, במפרט טכני עשיר. בקומת הקרקע: מטבח, פינת אוכל, סלון, ממ"ד, שירותים ויציאה לגינה. בקומה העליונה: שלושה חדרי שנה פלוס מרפסות.. מדובר בפרויקט פרימיום ברמת של בנייה פרטית ואיכות גבוהה מאד.

חללים גדולים. פרויקט פנינת הלוטוס בנהריה (הדמיית מחשב)
חללים גדולים. פרויקט פנינת הלוטוס בנהריה (הדמיית מחשב)
כניסה ראשית לכל יחידה. פרויקט פנינת הלוטוס ( הדמית מחשב)
אזור יוקרתי. פרויקט פנינת הלוטוס ( הדמית מחשב)

נדל"ן בצמיחה

משפרי הדיור בארץ מבינים כיום בענף הנדל"ן, ומחפשים אלטרנטיבות למגורים שישביחו את ערכם. הפערים בין דירה  5 חדרים לבין בית פרטי  יוקרתי הצטמצמו. פרויקט פנינת הלוטוס מהווה אלטרנטיבה למגורים צפופים ברבי קומות, עם מטרה לאפשר פרטיות לדיירים ברמה הגבוה ביותר; גינה גדולה ומרווחת, מרחב מחייה גדול בסלון ובמטבח, כפי שמנהיג אורח החיים הישראלי. חשוב להדגיש שבתים צמודי קרקע ייעלמו מהנוף המקומי בשל  מחסור  בשטחים לבנייה פרטית בנהריה וזו אכן הזדמנות להשקיע במרחב הפרטי.
לפרטים נוספים אבי בן הרוש: 0526660340

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות