fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברבי גירל

חיה כאילו אין מחר. לא מנותחת כמו שכולם חושבים. קונה בגדים בעלי אקספרס. לא יוצאת לדייטים למרות המחזרים הרבים ואפילו ויתרה על הבלונד המיתולוגי. בעקבות מותו הפתאומי של אביה, האושייה גלית רוזנר-בכור מנהריה עוברת את השנה הקשה בחייה ואומרת: "אני כמו תיבת פנדורה"

גלית רוזנר-בכור היא דיווה, אישה שהפכה למותג. אישה שראויה להערכה והערצה מעצם הדימוי העצמי הגבוה, הביטחון העצמי והרצון לאהוב את עצמה כפי שהיא רואה ולא כפי שהנורמה קובעת. את הכינוי פין אפ-גירל או ברבי גירל היא חיבקה ואימצה קרוב לליבה. למרות שיכלה להפוך את העיסוק במראה שלה לקריירה משגשגת, בחרה שלא.

השנה האחרונה הייתה הקשה בחייה. שנה טרגית בה איבדה את אביה בחודש יוני האחרון, לאחר שלקה בליבו בשעה ששחה בחוף ימה של נהריה. האבל הפתאומי נחת על משפחתה. בכור~רוזנר נפטרה מהבלונד פלטין שהפך אותה למותג והייתה צריכה לאסוף את השברים. "קמתי בבוקר לא שמחה, והבלונד היה מאוד שמח. לא הרגשתי שזה נכון, לא רציתי גם להשקיע. זה היה מהפך לא רק לאנשים בחוץ, גם בשבילי. לפעמים אני מסתכלת במראה ואומרת 'רגע זו את'. אבל כמו שברבי מותג, גם גלית רוזנר מותג ויש גם ברבי שחורה. נכון שהבלונד שלי היה סמל ויש דעות חלוקות לכאן ולכאן, כרגע זה מה שטוב לי".

IMG_3992

מציאות חדשה

חייה של רוזנר, 42, מתחלקים לדבריה לשניים. עד חודש יוני, ומחודש יוני והלאה. אביה היה בשבילה כל עולמה. היא הייתה הבת הקטנה של אבא, שפינק ודאג ולא אמר לה מעולם לא על כלום. בנה, אור, בן ה~16, הוא זה שמצא את סבו מת במים. "הדרך שראיתי את העולם והסתכלתי על אנשים השתנתה ביום אחד. הרגשתי לבד מאוד והייתי צריכה לאסוף את השברים ולגלות מי באמת החברים האמיתיים שלי", מסבירה רוזנר~בכור ברגש, "קמתי למציאות חדשה, עם אמא שבורה מאוד, בן שמצא את סבא מת ואני פתאום צריכה לדאוג לכולם. עם אבי דיברתי שעה לפני מותו, הוא אמר לי לבוא לאכול צהריים ומאז לא שמעתי ממנו. חיי היו זוהרים עד הנקודה הזאת, ויחד עם הבלונד הזוהר, חיים שופעים בילויים וחברות ופתאום מעבר לשנת אבל. יש חברים שהתרחקו ממני. כנראה אנשים אוהבים רק אנשים שמחים ואפילו לא שאלו לשלומי. לא התאכזבתי כי הרווחתי את מי שבאמת חבר. מאז המוות של אבי אני חיה את החיים כאילו אין מחר, לא איכפת לי מה יגידו ואיך יסתכלו".

רוזנר~בכור מוכרת מאוד בחיי הלילה גם באזור חיפה ותל אביב. היא מככבת מדי שבוע בכל מדורי הרכילות, אוהבת לבלות וליהנות ומקפידה על מראה מתוקתק ומוקפד.

היא נולדה וגדלה בנהריה, אחיה טל בכור מנהל את תיווך ברוש שאימו הקימה בשנת 1978. גם גלית הצטרפה לניהול המשרד לפני מספר שנים, מחזיקה ברישיון תיווך ועסקאות מכר.

בגיל 14 היא השתתפה בתחרות מלכות יופי בצפון וזכתה במקום השני. היא דיגמנה בתצוגות אופנה של פלפל והמשביר לצרכן ואפילו כיכבה על גלויות של נהריה. היא נישאה בגיל 22, אבל התגרשה בגיל 27, שנה וחצי לאחר שנולד בנה אור. מאז ועד היום היא לא חלמה על חתונה, אומרת כי איבדה את האמון במוסד הנישואין. לזוגיות היא בהחלט שואפת. בעבר ניהלה מערכת יחסים ארוכה עם האושייה החיפאית שלומי אמור וגם עם הדוגמן עומר גורדון שנמצא בבית האח הגדול.

רוזנר-בכור: "יותר מפעם אחת קיבלתי הצעה להיכנס לאח הגדול. תמיד סירבתי. חבר טוב שלי מהברנז'ה אמר לי, שאת התדמית שידביקו לי שם, לא אוכל לשנות ובסופו של יום, יש לי ילד שצופה בי בבית. בשנים האחרונות התמתנתי, אני לא מעלה תמונות בבגדי ים, כי הבן שלי גבר בעצמו ויש לו חברים. לפעמים אני מרגישה שהוא ההורה שלי ואני הילדה. הוא דואג לי מאוד".

IMG_3978

אז מאיפה כל הביטחון העצמי?

"להיות בטוחה בעצמי זו דרך חיים שבחרתי, כי אנשים לא אוהבים לפרגן בחיים, בעיקר נשים, אני לא זקוקה לדעה של איש אם זה מתאים או פרובוקטיבי, כי תמיד יעבירו עליי ביקורת. תמיד אמרו שהמכנס קצר מדי, הבלונד בלונדיני מדי, האיפור מוגזם, השיער כהה. האמת, אנשים חושבים שהעיסוק במראה שלי הוא אובססיבי, וזה ממש לא. מי שמכיר אותי ואת סיפור חיי, מגלה שהמראה החיצוני לא אומר כלום. אני משכילה ומלאה בתוכן. אני כמו תיבת פנדורה לאנשים. גם הבלונד הזועק הגיע אחרי הגירושים שלי, זה יצא ככה בלי להתכוון. מה שראיתי במראה עשה לי טוב. מעבר לזה, הנתינה שלי ענקית. בבית מסתובב לי על הכתף כל היום תוכי, ויש לי כלב. בשנים האחרונות החיים מאד שלווים, אחרי שנים ארוכות בעבודה בחברה סלולרית, אני עובדת בחברה המשפחתית, אף אחד לא צועק עליי, אין לי יעדים על הראש, אני גרה בנהריה וטוב לי".

לוקחת אחריות

המושג אישה חזקה מאוד משמעותי מאוד עבור רוזנר~בכור. "עם כל מה שקרה לי בחיים, לא ויתרתי על הברבי~גירל. לפעמים זה חשוב שכולם ייראו שהכל כרגיל, שלא ירחמו עליי, לשדר חוזק. אני לא מנותחת כמו שכולם חושבים, לא עשיתי לא שפתיים ולא עיניים, ולא ניתוח אף, למה חושבים שאני משופצת? מאותה סיבה שאנשים אוהבים לדבר. אני גם ממש לא חובבת מותגים, זה לא עושה לי את זה. צובעת את השיער לבד בבית וקונה בגדים בעלי אקספרס".

למה לא המשכת בקריירה?

"הוזמנתי להמון מסיבות ויח"צ כאושייה ומובילת דעת קהל, וגיליתי כמה העולם הזה ריק מתוכן. כיף להיות אנונימי. כל הזמן אני מקבלת פניות להשתתף באירועים והשקות, ולככב במדורי רכילות. יכולתי להפוך את זה לעסק מצליח, אבל זה לא קרה. אולי באיזה שהוא מקום אני מצטערת. היה לי חלום להיות זמרת, אין ספק שבזבזתי את זמני בהמון לימודים ודברים שיכולתי לעשות ולא עשיתי, ואני מאמינה שאף פעם לא מאוחר מדי.  הדבר היחיד שהשאיר בי אולי תחושת החמצה הוא שלא הבאתי עוד ילד. אחרי שאבי נפטר הבנתי כמה המשפחה חשובה ותומכת אחת בשנייה".

את אישה מחוזרת?

"מאוד. אבל זה לא מעניין אותי, אני אפילו לא עונה להודעות ששולחים לי, אני צריכה מזכירה אישית ממבול ההודעות. אני גם לא יוצאת לדייטים, כי שוק הבשר הזה לא מדבר אליי. יש לי מחזרים רובם צעירים ממני, אותי מעניין המשיכה האינטלקטואלית. התבגרתי, אין ספק. כשיש פחות עיניים עלייך, יש בזה יותר ברכה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות