fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: תשלום חנייה ברחובות הסמוכים לקריון בקרית ביאליק

רחוב הפלמח, קרית ביאליק. שינויים בהסדרי החנייה. צילום: דורון גולן
רחוב הפלמח, קרית ביאליק. שינויים בהסדרי החנייה. צילום: דורון גולן

בעוד שבועות אחדים ייכנסו לתוקף הסדרי חנייה חדשים ברחובות הסמוכים למרכז הקניון הקריון בקרית ביאליק. על פי ההסדרים החדשים, תוגבל החנייה למי שאינם תושבי הרחובות, לשעתיים בלבד באמצעות מדחנים ואפליקציה חנייה.

רחוב הפלמח, קרית ביאליק. שינויים בהסדרי החנייה. צילום: דורון גולן
רחוב הפלמ"ח, קרית ביאליק. שינויים בהסדרי החנייה. צילום: דורון גולן

זה תקופה ארוכה שהחנייה בשטח הקריון מוגבלת לשלוש שעות חנייה בחינם. עובדי הקריון ומבקרים שהגיעו לזמנים ארוכים יותר חנו ברחובות שעוטפים את הקריון עד אשר החליטה עיריית קרית ביאליק לצבוע את אבני השפה בכחול-לבן, לחייב שימוש במדחנים ולהגביל את שעות החנייה.

התרעומת על מעשה העירייה לא הועילה לכן אלו שמגיעים לקריון לשעות ארוכות גילו את הרחובות הסמוכים: הפלמח, העצמאות, שבטי ישראל ודרך עכו. עד כה היו רחובות אלו ללא מגבלה של זמן חנייה אולם דבר זה עומד להשתנות בקרוב מאוד.

בימים האחרונים חילקה העירייה לדיירי הרחוב הודעות על השינויים הצפויים בהסדרי החנייה ברחובות הללו, באזורים שקרובים לקריון. אבני השפה נצבעו בכחול-לבן, הוצבו תמרורי חנייה חדשים שכרגע עדיין מכוסים ומדחנים הוצבו לאורך הרחובות. בעירייה טוענים כי הסדרי החנייה חדשים נועדו לתת פתרון לדיירי הרחובות שנאלצו להתמודד נגד בעלי המכוניות שתפסו מקומות חנייה לאורך כל היום והלכו לעבודתם בקריון.

על פי הסדרי החנייה החדשים, לדיירי הרחובות יוקצו תווי חנייה על פי כתובת המגורים. למי שאינם מתגוררים ברחובות הללו החנייה תהיה בתשלום באמצעות מדחנים או אפליקציות ייעודיות ותוגבל לשעתיים בלבד. בעירייה מקווים כי הסדרי החנייה החדשים, שכאמור אמורים להיכנס לתוקף בתוך זמן קצר, יקלו על בעיית החנייה של דיירי הרחוב. עובדי הקריון והלקוחות ייאלצו כעת למצוא רחובות אחרים לחנייה ארוכת זמן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות