fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות דוח המבקר: תלונה במשטרה נגד גנדלמן

כפי שפורסם בלעדית ב"חדשות חדרה", חברי האופוזיציה, בראשות חיים אביטן, הגישו תלונה פלילית נגד ראש עיריית חדרה בעקבות הפרק שהוקדש לחדרה בדוח מבקר המדינה, שדיבר על מינוי מקורבים. מעיריית חדרה נמסר: "מדובר בלא יותר מניסיון לייצר ספין תקשורתי"
צביקה גנדלמן. המבקר לא המליץ על תלונה פלילית (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן. (צילום: שלומי גבאי)

כפי שפורסם בלעדית ב"חדשות חדרה", חברי האופוזיציה, בראשות חיים אביטן, הגישו תלונה פלילית נגד ראש עיריית חדרה בעקבות הפרק שהוקדש לחדרה בדוח מבקר המדינה, שדיבר על מינוי מקורבים

כפי שפורסם בלעדית בסוף השבוע ב"חדשות חדרה", הודיע היום (ב') "הפורום למען עתיד טוב יותר לחדרה" (אשר מורכב מנציגים ממספר סיעות במועצת עיריית חדרה, בהם: חיים אביטן, שירלי עודד, כלימו כלפון ואוהד מרחב) על הגשת תלונה לראש אגף החקירות במשטרת ישראל, ניצב מני יצחקי, וזאת בדרישה לחקור "חשד לעבירות פליליות על ידי ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן".

חיים אביטן. מריחים בחירות בחדרה (צילום: עיריית חדרה)
חיים אביטן. מריחים בחירות בחדרה (צילום: עיריית חדרה)

התלונה הוגשה על ידי עורך הדין של הפורום, עו"ד יעקב בורובסקי, אשר שימש בעבר כיועץ מבקר המדינה למלחמה בשחיתות השלטונית.

בתלונה, אשר הוגשה כתוצאה מחשיפת דו"ח מבקר המדינה האחרון, מפורטת שורה ארוכה של עבירות לכאורה על החוק מצד עיריית חדרה והעומד בראשה צביקה גנדלמן, בפרט בכל הנוגע למינוי מקורבים לראש העירייה לתפקידים בעירייה, כאשר לאור הקביעות הברורות של המבקר אודות חוקיות המינויים, הועבר למשטרה, ליועמ"ש ולפרקליט המדינה חומר נוסף, אודות מינויים לא חוקיים ועבירות פליליות נוספות לכאורה.

בתלונה, מפרט עו"ד בורובסקי כי "אין מדובר בחשדות גרידא אלא בקביעות עובדתיות פרי עטו של מבקר המדינה, אשר נאספו במהלך שלוש השנים האחרונות בהן כיהן גנדלמן כראש העירייה".

חשוב לציין כי בדוח המבקר לא המליץ השופט בדימוס יוסף שפירא על העברת הממצאים לבדיקה פלילית, כפי שעשה בהתייחס לרשויות אחרות שמופיעות בדוח.

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "מדובר בלא יותר מניסיון לייצר ספין תקשורתי סביב דוח מבקר המדינה. כידוע מבקר המדינה קבע בדוח כי בשתי רשויות אחרות יש חשד לפלילים והעביר את הנושא למשטרה. חדרה היא לא אחת מהן ולא סתם הדגיש המבקר בדוח על הבדלים מהותיים בחומרת הביקורת בעיריית חדרה ביחס לערים שם יש חשד לפלילים".

צביקה גנדלמן. המבקר לא המליץ על תלונה פלילית (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן. המבקר לא המליץ על תלונה פלילית (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות