fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעלי מכבי נתניה: "לא נאפשר לאף מהמורה להפריע בטיפוס לפסגה"

אייל סגל (צילום: מכבי נתניה)
אייל סגל (צילום: מכבי נתניה)

יומיים חלפו מאז שחרורו של ערן לוי ממכבי נתניה ודומה כי המועדון והאוהדים טרם עיכלו כי הקפטן בחמש העונות האחרונות כבר לא חלק מהיהלומים. הבעלים אייל סגל שומע את חרושת השמועות והדיבורים של האוהדים ועוד לפני משחק החוץ מול עירוני קריית שמונה החליט לשלוח מסר נוסף בכדי לנסות ולהרגיע את הרוחות סביב עזיבתו של הכוכב הגדול .

סגל פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "הימים האחרונים הם ימים מאתגרים לכם ולי, לכולנו. השחקן הדומיננטי ביותר בחמש עונות האחרונות, שהשפיע על הקבוצה, יותר מכל שחקן אחר בדור האחרון, סיים את דרכו במועדון. עזיבה לא מתוכננת ככלל ובעיקר בעולם הכדורגל שמרכז אמוציות ואדרנלין שעומדים בכל רגע להתפרץ, יוצרת גלי הדף נוספים, שאת חלקם אנחנו מרגישים בתוכנו, מאז רגע ההודעה.

נכנס כמחליף. ערן לוי (צילום ארכיון: מכבי נתניה)
ערן לוי (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

"אין אוהד בנתניה שערן לא נגע בו בדרכו המיוחדת והיטיבו לתאר את זה אחדים מאיתנו ביממה האחרונה. הבן אדם שבו שמכיל לב אינסופי היה שותף לכל שמחה או צער של כל אחד מהאוהדים. יכולתו והתנהלותו במגרש שינתה מצב רוח מקצה לקצה, פעם אחרי פעם, ולעולם לא ידענו מתי תהיה הפעם הבאה. בימים אמוציונליים שכאלו, לעתים בגלל עודף רגישות, לעתים בגלל חוסר, נאמרות אמירות ונכתבות הודעות, שבמחשבה שניה ניתן היה לוותר על רובם, בעיקר כדי לא לפגוע באחר. אוהדי מכבי נתניה ידעו בשנים האחרונות לא מעט מורדות, חלקם תלולים, לחלקם לא ניראה סיום. בשנתיים האחרונות אנחנו צועדים כולנו בצוותא במגמת עלייה, מגמה שלא תאפשר לשום מהמורה, גדולה ככל שתהיה, להפריע בטיפוס לפסגה המיוחלת. מה שלא הורג מחשל, אמר הפילוסוף ניטשה וידע מה שאמר. כך נהגנו בימים קשים בעבר, כך ננהג גם הפעם. המשותף לנו גדול מכל מחלוקת. בואו נהיה נדיבים אחד לרעהו, נסייע למתקשים בטיפוס, נוותר על אמירות ומאמרים מיותרים, נקניט פחות ונכיל יותר, נקרב ללבנו את אלו שזקוקים לחיבוק משמעותי ולא נרחיק את אלו שיחטאו מפעם לפעם, זה טבעו של עולם".

כמו כן במכבי נתניה אישרו הבוקר את ההתעניינות סביב קשר הפועל תל אביב מוטי ברשצקי. אצל היהלומים ציינו כי ברשצקי הוצע לנתניה והצוות המקצועי יקבל החלטה בקרוב בנושא. בכל מקרה בנתניה רוצים להתחזק בחלוץ זר ובמקביל ממתינים להתפתחויות סביב עתידו של דיא סבע שבינתיים יפתח הערב מול קריית שמונה ואף ישמש כקפטן הקבוצה במקומו של ערן לוי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות