fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעיריית נצרת עילית מגבירים ביטחון

מערך הביטחון של עיריית נצרת עילית, שודרג לאחרונה בארבע ניידות חדשות והיקף פעילותו הורחב ל - 15 משמרות שיטור משולב שפועלות בעיר 24/7
סיירת הביטחון של נצרת עילית (צילום: דוברות העירייה)
סיירת הביטחון של נצרת עילית (צילום: דוברות העירייה)

מערך החדש החדש של עיריית נצרת עילית משלש את היקף פעילות הביטחון העירוני. במסגרת התכנית,הורחב שיתוף הפעולה עם המשטרה והוגדל מספר ניידות השיטור המשולב הפועלות בעיר מ- 10 ל- 15 משמרות שפועלות מסביב לשעון. לטובת הפרויקט, העירייה רכשה ארבעה רכבי שטח חדשים שישמשו את מערך הביטחון לצורך סיורים בשכונות וביצוע פעילות מניעה ואכיפת חוקי עזר עירוניים. "המטרה היא להראות נוכחות הן בתחום האכיפה והן בתחום המניעה, בכל שכונה, ביום ובלילה תוך דגש על שעות פעילות מוגברת בחודשי הקיץ ובסופי שבוע", הסביר מנהל תחום הביטחון בעירייה, אילן מונטיצ'לו.

ניידות הסיור המשולב המשותפות לעירייה ולמשטרה (בכל ניידת פקח ושוטר) כבר החלו לפעול במתכונת החדשה והמוגברת. 15 משמרות מופעלות מדי שבוע בנוסף לניידות הפיקוח העירוני. לצד הגדלת המשמרות, העירייה הרחיבה גם את המערך הטכני והכלים העומדים לרשותה על ידי תוספת של ארבעה כלי רכב לצי הביטחון והפיקוח. כמו כן תוגברו לאחרונה גם מצלמות האבטחה הפרוסות בשטחים הציבוריים ברחבי העיר.

סיירת הביטחון של נצרת עילית (צילום: דוברות העירייה)
סיירת הביטחון של נצרת עילית (צילום: דוברות העירייה)

הממונה על תחום הביטחון בעירייה אילן מונטיצ'לו הסביר כי ניידות השיטור המשולב מבצעות פעולות יזומה הכוללת בין השאר סיורים, בדיקת חשודים, סריקה וטיפול בבעיות שונות בדגש על איכות חיים, לדבריו "מערך הביטחון החדש ישפר את יכולת וזמן התגובה לאירועים בעיר וזאת בשיתוף פעולה עם השיטור הקהילתי".

מפקד תחנת המשטרה בנצרת עלית סנ"צ שי דיכטר: "המערך המשותף נועד לתת לאזרח את השירות הטוב ביותר ולהגדיל את תחושת הביטחון תוך מתן מענה מיידי לעבירות בתחום איכות החיים ובכלל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות