fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרישה: למחוק את תמונתה של פיירברג מדף הפייסבוק העירוני

מרים פיירברג איכר (צילום: חן לאופולד)
מרים פיירברג איכר (צילום: חן לאופולד)

בעקבות ההנחייה של היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט  למחוק את כל הפוסטים כולל התמונות של ראשי ערים המתמודדים לקדנציה נוספת מאתר העירייה חצי שנה אחורה עד אוקטובר 2017, העביר היום (רביעי)  עו"ד אדיר בנימיני, מסיעת "למען-נתניה", מכתב ליועצת המשפטית לעירייה, עו"ד נילי ארז.

אדיר בנימיני צלום ברמן
אדיר בנימיני צלום ברמן

במכתבו ביקש עו"ד בנימיני מעו"ד ארז להנחות את לשכת הדוברות העירונית לפעול מיידית להסרת כל התמונות בהן מופיעה דמותה של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, בהתאם להנחיה. קרי, כל התמונות שהועלו במהלך התקופה המכונה "שנת בחירות" מאוקטובר 2017 ועד אוקטובר 2018.

בנוסף לכך, ביקש עו"ד בנימיני לבדוק את סוגיית הפעלת דף הפייסבוק הפוליטי של רשימת "נתניה אחת", אשר שינה את שמו לאחרונה לשמה של ראש העירייה. הדבר נובע מחשש שהמהלך נעשה מתוך רצון לאפשר לגורמים עירוניים שהם עובדי ציבור להיות מעורבים בניהולו תוך עשיית שימוש בתכנים שמקורם במשאבי הרשות (בעיקר מדיה אלקטרונית). היות ומדובר בדף פייסבוק שהוקם ושייך לרשימה פוליטית הרי שאסור לעובדי ציבור להיות מעורבים בניהולו. בנימיני חושש: "הטרנספורמציה שעבר הדף באמצעות החלפת שמו נועדה לעקוף כללים אלה בדרך שאינה ישרה ובכך ליצור יתרון בלתי הוגן ביחס לרשימות האחרות המתמודדות בבחירות לעירייה. על היועצת המשפטית לעירייה לתת הנחיות ברורות בנושא זה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות