fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנייני הרכבת בקרית ים יהפכו לפרויקט יוקרתי

אחד הפרויקטים השאפתנים בקריות. 'סיטי waves (הדמית מחשב)
אחד הפרויקטים השאפתנים בקריות. 'סיטי waves (הדמית מחשב)

יוצא לדרך בקרית ים פרויקט פרויקט 'סיטי waves' במסגרת תמ"א 38 בשיתוף משרד שיכון וחברת גלבוע של הקבלן ערן גלבוע. חמישה בנייני רכבת ברחוב הגלעד יתוכננו מחדש במסגרת הליך עיבוי בינוי.  בשכונה כיום 54 יח"ד, ובמסגרת הפרויקט יוספו 61 יח"ד בשלוש וחצי קומות. בהיצע יהיו דירות 3, 4 ,5 חדרים ופנטהאוז.

הפרויקט  נמצא בשדרות ירושלים פינת הגלעד, בסמוך לצמודי הקרקע של שכונת סביוני ים.  בנייני הרכבת נבנו בשנות ה-50 וה-70.  מצבם הפיזי של הבניינים גרוע בשל הזנחה של עשרות השנים.

 

אחד הפרויקטים השאפתנים בקריות. 'סיטי waves (הדמית מחשב)
אחד הפרויקטים השאפתנים בקריות. 'סיטי waves'  (הדמית מחשב)
אבישי בוחבוט (צילום: שחר גל צלמים)
אבישי בוחבוט (צילום: שחר גל צלמים)

עתה הבניינים ישודרגו: תבנה מעלית בצמוד לחדר מדרגות קיים עם נגישות  לכל דירה, התווסף חדר בטחון של 12.5 מטר  ומרפסת שמש של 12 מטר . חיזוק המבנה  ייערך על פי הדרישות  בתקן הישראלי, החלפת תשתיות הסדרת חניות, מחסנים וחדרי שירות ואזור מגונן מקלט לרווחת כל הדיירים, שישופץ.

כיום גרים בעיקר בבניינים  אזרחים וותיקים. חלק מהדירות בבעלות פרטית וחלקם  בבעלות עמיגור. בחברת מיזמים המשווקת את הפרויקט צופים להפיח רוח חיים תוססת עם משפחות וזוגות צעירים.

"הפרויקט הולך להיות אחד הפרויקטים הכי שאפתנים שהיו בקריות.  הוא מיישר קו עם פרויקטים בהרצליה ותל אביב. הפרויקט מסמל את צמיחתה הנד"לנית של קרית ים ופוטנציאל גדול שלא מומש", כך מסביר אבישי בוחבוט הבעלים של חברת מיזמים המשווקת את הפרויקט.  עוד מוסיף בוחבוט: "אנו שוקדים על היתר בנייה בזמן הקרוב. כרגע עובדים על תכנון מיוחד  ויש ביקוש  גדול  בעיקר ממשקיעים וזוגות צעירים".

טרם נקבעו מחירי הדירות החדשות בפרויקט.  מה שכן ניתן לומר שמחיר דירת יד שנייה  שתעבור התחדשות עירונית יזנק במאות אלפי שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות