fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנט הבטיח מיליונים לבניית בית ספר בשכונת כורדני

נפתלי בנט (צילום: דותן גור)
נפתלי בנט (צילום: דותן גור)

שר החינוך נפתלי בנט, ביקר בקרית מוצקין ולאחריו נתן "אור ירוק" להשקעה של מיליוני שקלים שיוקצו לבניית בית ספר יסודי, שני גני ילדים והרחבת חטיבות הביניים בעיר.

נפתלי בנט (צילום: דותן גור)
נפתלי בנט (צילום: דותן גור)

השר בנט נפגש עם תלמידי אורט מוצקין לשיח פתוח בנושא חשיבות לימודי המתמטיקה. במהלך השיח שיתף את השר תלמיד כיתה י"ב בפיתוח ייחודי של אפליקציה חדשנית לסמארטפון ומד לייזר חכם, המבוססים על הידע אותו צבר כתלמיד במגמת הפיסיקה ואלקטרוניקה בביה"ס.

עוד בהמשך לביקורו של שר החינוך נפתלי בנט  ניתן אור ירוק לתקציב של כ-15 מיליון ₪  לטובת בניית ביה"ס יסודי שייבנה בשכונת כורדני החדשה, 2 גני ילדים אשר ישרתו את תושבי השכונה החדשה "משכנות אמנים" והרחבת חטיבות הביניים יונתן ורבין.גני הילדים יופעלו כבר בשנת הלימודים הבאה תשע"ז ובימים אלו כבר החל התיכנון האדריכלי של ביה"ס החדש שיוקם. בנוסף, ניתן “אור ירוק״ ממשרד החינוך, להרחבת חטיבות הביניים לשם השלמת פרוגרמה להקמת מיתחם של 24 כיתות, בסכום של כ-9 מיליון שקלים. ראש העירייה חיים צורי הודיע, כי המשרד יממן הקמת כיתות נוספות בבית הספר “בגין״, בשל ההחלטה להקטין את מספר התלמידים בכיתות א׳.

צורי: "הגידול המשמעותי שחל בקריית מוצקין בעקבות תנופת הבנייה בעיר, דורש מצידנו היערכות גם בנושא החינוך אני מודה לשר החינוך על ביקורו ולמשרד שבראשותו על הסיוע הרב. ביה"ס היסודי בשכונת משכנות אמנים יספק מענה לתושבי השכונה בה מתגוררים לא מעט זוגות צעירים עם ילדים וכך גם גני הילדים הצפויים לקום כבר בשנת הלימודים הבאה. כל אלו לטובת דור חדש של תלמידים שייתחנך בהם ויבטיח חינוך איכותי לתלמידי העיר כפי שעשינו עד היום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות