fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במתחם המיקס רוצים להחזיר את חיי הלילה לחדרה

בליקרי בלייקרי, פאב הגוס והסינמה סיטי טרם נפתחו לציבור לאחר השריפה במתחם מיקס, אבל תוכניות לעתיד הקרוב כבר יש: "נתחיל לפתח את תרבות הבילוי בחדרה"
השריפה במתחם מיקס. צילום: כיבוי והצלה מחוז חוף
השריפה במתחם מיקס. צילום: כיבוי והצלה מחוז חוף

שריפת הענק שפרצה במתחם הקניות והבילוי בעיר לפני כחודש (5.10), גרמה לנזקים כבדים, בייחוד בקומה השנייה של המתחם והמבנה כולו נסגר ליממה מחשש לקריסה. לאחר שהאש שככה התברר כי בתי העסק שנפגעו משמעותית מהשריפה הם בית הקפה מסעדה בליקר בייקרי ופאב ה"גוס", שפעל בעבר בקיבוץ עין שמר השכן ונפתח במתחם מיקס רק ארבעה חודשים לפני השריפה. שני בתי העסק הללו הם בין הבודדים שפעלו גם בסופי השבוע, בעיר שגם כך נחשבת רדומה ומנומנמת, בעיקר בערבי שבת.

גם לסינמה סיטי, בית הקולנוע שנמצא בשלבי בנייה בקומה השנייה, שכאמור נפגעה קשות בשריפה, חיכו תושבי העיר בכיליון עיניים. מאז סגירתו של קולנוע לב בקניון עופר לב חדרה, נאלץ הציבור החדרתי לצאת מהעיר כדי לזכות ולצפות בסרט.

מאחר ושיקום הקומה השנייה עדיין לא הסתיים, אין לדעת כמה זמן נאלץ לחכות עד שנוכל לשתות בירה וצ'ייסר בגוס, לאכול ארוחת ערב בבליקר בייקרי, או לצפות בסרט בסינמה סיטי.

מבעלי הגוס פאב נמסר: "אנחנו בינתיים עוסקים בפינוי הציוד שנהרס, אבל השאיפה שלנו היא לא רק לפתוח מחדש, אלא גם לפתוח עוד סניפים ומקומות בילוי בעיר. מעבר לפתיחת הגוס במתחם המיקס, אנחנו מתכננים לפתוח עוד סניף בעיר ונתחיל לפתח את תרבות הבילוי בחדרה".

מהסינמה סיטי נמסר: "צוות הנדסי החל לבצע עבודות במתחם. עדיין מוקדם להעריך את מידת הנזק והאם יהיה עיכוב בפתיחת המתחם. באשר לגודלו ומספר האולמות הצפויים נעדכן לקראת פתיחתו".

מזכיין הבליקר בייקרי במתחם, יונתן בר חיים, נמסר: "כרגע אנחנו עובדים בכל הכוח והמרץ לפתוח, אבל אנחנו תלויים בגורמים נוספים במתחם, כך שאין תאריך מדויק. אני מעריך שמדובר בכמה חודשים לפחות. לאחר שישקמו את הקומה העליונה, נדע יותר וכמובן שנעדכן את הציבור".

השריפה במתחם מיקס. צילום: כיבוי והצלה מחוז חוף
השריפה במתחם מיקס. צילום: כיבוי והצלה מחוז חוף

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות