fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במשטרה מעריכים: כנופיה של גנבי גלגלי רכב פועלת בקריות

בשבוע שעבר נרשמו ארבעה מקרים של גניבת גלגלים, כולם בחניון הצפוני של תחנת הרכבת בקרית מוצקין. המשטרה: "פועלים בנחישות לאתר את העבריינים"
מכונית שהגלגלים שלה נגנבו. צילום: דורון גולן
מכונית שהגלגלים שלה נגנבו. צילום: דורון גולן

לבעלי מכוניות שחנו בחניון הרכבת בקרית מוצקין ציפתה הפתעה מרה: אלמונים גנבו את כל ארבעת הגלגלים של לפחות ארבע מכוניות פרטיות. במשטרה מעריכים כי מדובר בפעולה של כנופיה, שפועלת באזור הקריות וחיפה ואחראית על מקרים נוספים של גניבת גלגלי מכוניות.

הכנופיה פועלת בשיטה מאוד פשוטה. חבריה מגיעים למקומות חנייה מבודדים יחסית, ובחסות הלילה מניחים לבנים מתחת למכונית, מורידים את ארבעת הגלגלים ונעלמים. בשבועות האחרונים נרשמו כמה מקרים כאלו בשכונת נווה שאנן בחיפה, ובשבוע שעבר נרשמו לפחות ארבעה מקרים כאלו בקריות, כולם בחניון הצפוני של תחנת הרכבת בקרית מוצקין, שמרוחק פחות מ-50 מטרים מבתי התושבים. בחניון הרכבת בקרית מוצקין נוהגים בעלי מכוניות להחנות אותן לכמה ימים ברציפות, כשהם שוהים בחו"ל, ועם חזרתם לארץ הם מגלים שאין ביכולתם לנסוע לשום מקום.

מכונית שהגלגלים שלה נגנבו. צילום: דורון גולן
מכונית שהגלגלים שלה נגנבו. צילום: דורון גולן

מיד כשנודע הדבר הפעילה משטרת זבולון את אנשי הזיהוי הפלילי לנסות ולמצוא סימנים על המכוניות שיובילו למבצעים. במקביל, פתחה המשטרה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים. ככל הידוע, מדובר בכנופיה שמתמקדת בעיקר במכוניות יפניות נפוצות כמו הונדה וטויוטה, מה שמקל עליה להיפטר מהגלגלים הגנובים במהירות. במשטרה מעריכים עוד, כי לפחות בחלק מהמקרים פועלת הכנופיה על פי "הזמנות" שהיא מקבלת מאחרים.

בעקבות המקרים שאירעו בקרית מוצקין, הנחה ראש העירייה, חיים צורי, את להגביר את הנוכחות של השיטור העירוני בחניון הרכבת.

מהמשטרה נמסר השבוע: "המקרים מוכרים. פתחנו בחקירה מיידית. מטבע הדברים לא נוכל להרחיב אודות חקירות שמתנהלות. אנו רואים בחומרה מקרים אלה ונפעל בנחישות לאתר את העבריינים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות