fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במותה נפרדו

תכנן להציע נישואין. בן עטר (צילום: באדיבות המשפחה)

"ארבע שנים ביחד. כל הזמן הזה לא יכולנו להיפרד אחד מהשנייה. כמות האהבה שהייתה בינינו היא אינסופית. היא קראה לי 'נסיך קטן', אני קראתי לה 'יפהפייה שלי'.  היינו כמו זוג נשוי. היא לימדה אותי הרבה על ערכים ובכלל. בעוד ארבעה חודשים הייתה אמורה לחגוג יום הולדת ואני תכננתי להציע לה נישואין באותו יום", כך מספר בכאב סער בן עטר הפצוע מהתאונה הקטלנית בכרמיאל שאיבד את חברתו.

פדרמסר בת 21, ההרוגה בתאונת הדרכים, בליל שישי באזור התעשיה בכרמיאל נקברה ביום שני בבית העלמין בעיר. בן עטר בן 20 , חייל לוחם בגדוד אריות הירדן נפצע בתאונה והיה חברה במשך ארבע שנים.

משפחת פדרמסר, בצעד אמיץ הסכימה לתרום להשתלה את איברי ביתה. אתמול (רביעי) בן עטר, שוחרר מבית החולים ובחר לשהות בביתה של אהובתו.

תכנן להציע נישואין. בן עטר (צילום: באדיבות המשפחה)
תיכנן להציע נישואין. בן עטר ופדרמסר (צילום: באדיבות המשפחה)

יפה ואנרגטית

פדרמסר, הייתה עתודאית מצטיינת בשנה האחרונה ללימודי הנדסת תוכנה במכללה האקדמית אורט בראודה בכרמיאל, בסוף השנה עמדה להתגייס.

את לימודיה התיכוניים עשתה באורט פסגות. הייתה רקדנית ראשית בלהקת הריקודים הסלוניים פרחי כרמיאל. בכיתה י"א זכתה יחד עם חבר לספסל הלימודים במקום הראשון בתחרות המהנדס הצעיר, שזיכתה אותם במלגת לימודים, בזכות מערכת שבנו, המסייעת ללקויי שמיעה לצפות בסרטים ובסדרות טלוויזיה. המערכת המהפכנית שבנו מתרגמת כתוביות לשפת הסימנים, ומעבירה רטט בגבו של הצופה שנועד  להעביר  את האווירה של פסק הקול.

אמה, לריסה סיפרה על בתה: "היא הייתה מאוד מוכשרת, מאוד אנרגטית, בריקוד שלה ניתן היה כבר לראות. סהר הוא בחור מקסים, שקט מאוד והשילוב הזה בין השניים היה מושלם. אני שמחה שהוא כאן איתנו, זה טוב לנו וטוב גם בשבילו. הוא ילד שלנו".

זעקנו שיעצור

בן עטר נזכר בליל הבילוי עם חברתו: "אני לא זוכר את מלוא הפרטים בגלל הטראומה והמכה, אבל חלק מהדברים זכורים לי . הנהג עצר כשחיכינו בחוץ למונית, ושאל אם אנחנו צריכים טרמפ. הוא נראה נחמד, כרמיאלי, שמחנו על כך. עלינו ואז אחרי פחות משתי דקות הוא התחיל להתפרע הוא כבר היה על מהירות של 120 . ביקשנו שיפסיק, אבל הוא האיץ עוד יותר הגיע ל-150 קמ"ש. הסתכלתי על מד המהירות כל הזמן. ביקשנו שיפסיק, התאמצנו לעצור את הרכב. זה מה שאני זוכר. התעוררתי בבית חולים".

על הקשר בינו לבין ולריה סיפר : "הכרנו בבית הספר פסגות, היא למדה שכבה מעלי. ראיתי אותה באחת ההפסקות ובהמשך דיברנו , גם בפייסבוק, והכל התפתח מהר ומאז לא נפרדנו לרגע.

"היא למדה לתואר ראשון בהנדסת תוכנה בנוסף עבדה קשה, הייתה רכזת פר"ח בבתי הספר אופק, איריסים וכפר הילדים. בחודשים האחרונים השקיעה המון במטרה למצוא חונכי פר"ח לילדים. היא עשתה עבודה מצוינת וקיבלה על כך המון מכתבי תודה. היא באמת הייתה אדם מדהים. היא טיפלה באחיה הקטנים כאילו הייתה אמם. היא תמיד דאגה לכולם גם להורים".

מצבו של הפצוע השלישי בתאונה עודד הנר מוסיף להתייצב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות