fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: צו סגירה לחניון קופת חולים דגני חדרה

לאחר סערה ציבורית גדולה וזעם של התושבים, העירייה ביררה וגילתה כי החניון שהחל לפעול בסמוך לקופת החולים הכללית פועל בניגוד לחוק
קופת חולים דגני. החניון יישאר בחינם (צילום: שלומי גבאי)
קופת חולים דגני. החניון יישאר בחינם (צילום: שלומי גבאי)

 

עיריית חדרה הוציאה לפני שעה קלה (רביעי) צו סגירה לחניון דגני, שהחל לגבות כספים עבור חנייה. מדובר בחניון שנמצא על שטח בבעלות הקבלן והיזם אברהם לוי, צמוד לקופת החולים דגני (של הכללית), המשרתת אלפי אנשים מדי יום.

לאחר תקופה של שנה במהלכה החנייה בחניון הייתה חופשית, לפני כשבועיים החל לפעול במקום חניון בתשלום, והתושבים הרבים זעמו על העובדה שהם צריכים להוציא בכל ביקור אצל רופא גם 15 שקלים עבור חנייה.

קופת חולים דגני. החניון יישאר בחינם (צילום: שלומי גבאי)
קופת חולים דגני. החניון יישאר בחינם (צילום: שלומי גבאי)

גם בעיריית חדרה נחשפו לפרשה, ולאחר בדיקה יסודית התברר כי צו החנייה שעליו חתם ראש העיר היה עבור חלקה אחרת השייכת ליזמים, ואותה הם ביקשו להפוך לחניון. בדיקה מול בעלי הקרקע העלתה כי החניון, ובו 262 מקומות חנייה, אינו כלול כלל בצו החנייה ולכן יש להשאירו פתוח לחנייה חופשית.

בתום בירור העובדות, יצאו לשטח פקחי רישוי עסקים של העירייה למתן התראה לסגירת העסק המתנהל ללא רישיון, וזאת על מנת לעצור את גביית התשלום מהציבור ולהשאירו פתוח לחנייה לרווחת התושבים ובאי המקום.

עוד לפני הגעת הפקחים לשטח אמר הקבלן אברהם לוי: "מותר לי לעשות בשטח שלי מה שאני רוצה. מה יותר טוב להם, שאבנה שם מגדלים ובכלל לא תהיה חנייה? כשאתה הולך לבית חולים אתה לא משלם כסף? בקופות חולים אחרות לא משלמים? משלמים. גם אם זה בכחול לבן, משלמים לעירייה. אז למה פה רוצים חינם? אני ממש לא מבין את הטענות אליי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות