fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית הספר 'עילאי' ממגדל העמק זכה ב'אות החסד הארצי'

בית הספר קיבל את הפרס על מערך ההתנדבות שהקימו התלמידים וצוות בית הספר. כאות הוקרה ומחווה הגיעו ראש העיר אלי ברדה, ח"כ אלי כהן ומפקחי הממלכתי דתי במחוז צפון ליום התנדבות בבית במהלכו העבירו שיעור ואף הכינו ארוחת בוקר לתלמידים.
הנהלת בית הספר עם המפקח הראשי
הנהלת בית הספר עם המפקח הראשי

בית הספר האזורי לחינוך מיוחד 'עילאי' רשם לאחרונה הישג מצוין כאשר זכה ב'אות החסד הארצי' של הזרם הממלכתי-דתי במשרד החינוך על מערך ההתנדבות המיוחד שהוקם על ידי התלמידים וצוות בית הספר ושולב בתכנית הלימודים של התלמידים. את האות קיבל מנהל בית הספר, משה פיק, מידיו של מנהל החינוך הממלכתי-דתי ד"ר הרב אברהם ליפשיץ בטקס שנערך במלון "רמת רחל" בירושלים.

בין הפעילויות השונות של התלמידים שהביאו לזכייה אפשר לציין את ההתנדבות השבועית ב'בית חם' במגדל העמק שם הם אורזים מוצרים לנזקקים ומקשטים את הבית תמחוי לפני החגים, התנדבות חודשית ב'לקט ישראל' במסגרתה הם קוטפים גידולים שנתרמו ע"י חקלאים בשדות נהלל לטובת נזקקים. כמו כן יוצאים התלמידים לפני ובמהלך החגים לביקורים ב'מרכז יום לקשיש' שם הם מקיימים פעילויות עם הקשישים וכן מחלקים יצירות אמנות שהכינו במסגרת לימודי אמנות בבית הספר לילדים המאושפזים במחלקת הילדים ב'מרכז הרפואי 'העמק'.

הנהלת בית הספר עם המפקח הראשי
הנהלת בית הספר עם המפקח הראשי

כאות הוקרה על הזכייה ביקרו בבית הספר ראש העיר אלי ברדה וחבר הכנסת אלי כהן שנהנו משיעור מיוחד ומרגש שהעביר מנהל החמ"ד במחוז צפון חיים גבאי שהגיע עם כל צוות פיקוח והדרכה ליום התנדבות בבית הספר במהלכו העבירו שיעור ואפילו הכינו ארוחת בוקר לתלמידים כמחווה. במהלך המפגש אמר ראש העיר: ״היה לנו חשוב כחלק מהנשמה היתרה של מערכת החינוך להקים את בית הספר האזורי בעיר ואני שמח וגאה שערכים של חסד ונתינה, אותם אנו מקדמים במערכת החינוך העירונית, נטמעו בצורה יוצאת מן הכלל גם בבית הספר 'עילאי'״. מנהל בית הספר משה פיק ותלמידיו העניקו לראש העיר מזכרת על שיפוץ ושדרוג בית הספר בשנה האחרונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות