fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בישול, סיפור אהבה

הסיפור של אופיר שכטר, עובד הייטק, היום ממעלות, במקור מקרית אתא, כמו נלקח מהאגדות נישואיו השניים לאהבת נעוריו, איתה לא התראה 20 שנה וההגעה לנבחרת בעונה האחרונה של "מאסטר שף" לאחרונה החל לקיים סדנאות בישול ואפייה אצלו בבית ואצל מי שרק מזמין אותו
לא התכוון להגיע לתכנית. אופיר שכטר (צילום: יח"צ)
לא התכוון להגיע לתכנית. אופיר שכטר (צילום: יח"צ)

אופיר שכטר, הייטקיסט ובשלן, בן 41 ממעלות, במקור מקרית אתא, אב לשלישיית בנות מקסימה – עדן, הדר ושקד, בנות 14, ולתינוקת יובל. אם השם או הפנים שלו מוכרים לכם, זה מהטלוויזיה. שכטר השתתף בעונה האחרונה של "מאסטר שף", הגיע לנבחרת ואז הודח.

הוא נשוי בפעם השנייה לענבל. סיפורם כמו נלקח מהאגדות. השניים למדו יחד בטכני בחיפה והיו חברים טובים מאוד. שכטר מספר: "יצאנו לבלות יחד, הברזנו ביחד, טיילנו ביחד, אבל לא היה בינינו שום דבר רומנטי. אני המשכתי ל-י"ג-י"ד, ענבל התגייסה והקשר התנתק. יצא שאפילו שירתנו באותו בסיס במשך שנה ולא ידענו מזה. במהלך השנים, אחת לכמה זמן חשבתי עליה, איפה היא ומה איתה. הסתבר שכן הייתי דלוק עליה בתיכון".

– אז רק חשבת עליה ולא עשית עם זה כלום?

"כן. הייתי רק חושב עליה כל כמה זמן וזהו. עברו השנים, וכשנתיים לפני הגירושים שלי, יצרנו קשר כל מיני חבר'ה מהכיתה, ביניהם ענבל. התברר לי שהיא בכלל חיה 10 שנים בלוס אנג'לס. אחר כך נהיינו חברים בפייסבוק. כשתהליך הגירושים שלי התחיל, ענבל ראתה שחברים מעודדים אותי בפייסבוק. היא שאלה אותי מה קרה. עניתי שאני מתגרש ושנעבור את זה. אז היא אמרה שהיא מגיעה לארץ והציעה להיפגש".

"זה היה חמישה חודשים אחרי הגירושים ואני חשבתי שהיא באה לביקור ושנשב על כוס קפה. תביני, לא התראינו 20 שנה, אבל זכרתי שהיא אוהבת להתפנק אז אמרתי 'יאללה, נפנק אותה'. זה היה בפסח לפני שלוש וחצי שנים, וארגנתי לה יום מיוחד בארץ. תכננתי ארוחת בוקר בארומה, אחר כך ספא במושב אמירים ואחר כך ארוחת צהריים טובה, והיום באמת הצליח.

"היה לי ברור שהפעם אני לא נותן לה ללכת. זו הייתה הזדמנות נוספת שבאה לי מהשמיים. ענבל גם ככה עשתה עלייה והכל פשוט הסתדר במקום. הרגשתי שפשוט נועדנו להיות יחד. דיברנו כל יום שעות בטלפון, והפגישה הבאה הייתה שבועיים אחרי, ביום ההולדת שלי.  משם, הכל היסטוריה".

השניים התחתנו בדצמבר של אותה השנה ולפני כחודש הרחיבו את המשפחה.

לפני כן, הוא מצא אהבה נוספת. הבישול. "האהבה שלי לבישול התחילה לפני כ-13 שנים", מספר שכטר, "הייתי שמן מאוד והתחילה אצלי תקופה של מהפך, שבה החלטתי להיכנס למשטר. ירדתי במשקל, הפסקתי לעשן והתחלתי לדאוג לבריאות שלי. כך הבנתי שאצטרך לבשל לעצמי. כשהגעתי לרמה מקצועית בבישול, התחלתי לקבל פידבקים מאנשים והמון אמרו לי שכדאי לי ללכת ל'מאסטר שף'. מי שמכיר אותי יודע שלא הייתי נרשם לשם בעצמי, ואז מורן, אחות של ענבל, רשמה אותי. יום אחד יצרו איתי קשר מחברת ההפקה וניסיתי להתחמק מהם".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "צפון 1".

לא התכוון להגיע לתכנית. אופיר שכטר (צילום: יח"צ)
לא התכוון להגיע לתכנית. אופיר שכטר (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות