fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביטון: לסגור את המסגד ביסמין

ש"ס בדרך חזרה לקואליציה? בועז ביטון (צילום: שלומי גבאי)
ש"ס בדרך חזרה לקואליציה? בועז ביטון (צילום: שלומי גבאי)
רחוב היסמין בחדרה (צילום: עצמי)
רחוב היסמין בחדרה  (צילום: עצמי)

יו"ר ש"ס והמשנה לראש העיר, בועז ביטון, פנה לפני מספר חודשים אל ראש העיר צביקה גנדלמן על מנת שיפעל במהירות וללא דיחוי לסגור את המסגד ברחוב היסמין בשכונת קלרין בחדרה.

במכתבו כתב ביטון אל ראש העיר: "כידוע, משך שנים פועל מסגד בבית פרטי ברחוב היסמין. מבדיקה שערכתי התברר לי כי המקום פועל ללא שימוש חורג וללא אישור חוקי. קיבלתי תלונות רבות מתושבים, כי בימי שישי בשעות הצהריים, מתקיימת במקום תפילה המונית וכי המקום מהווה מטרד גדול לתושבי השכונה. מול המסגד קיים גן עירוני, שסובל כבר שנים רבות מהמטרד הנ"ל. אין כל ספק כי מדובר בפצצת זמן מתקתקת וחובה על העירייה לפעול ולהסדיר את העניין לפני שחס וחלילה יתרחש במקום אסון".

השבוע, בעקבות המצב הביטחוני, העלה ביטון שוב את הנושא: "לפי מיטב ידיעתי, מאז שליחת מכתבי בנושא חשוב זה, לא נעשה שום דבר בנדון. אין לי כל ספק שמדובר בפצצת זמן מתקתקת ובמיוחד בעיתוי ובמצב הביטחוני הקשה בו שרויה כרגע מדינת ישראל. אם חס וחלילה יקרה במקום אירוע כלשהוא, האם נוכל לרחוץ את ידינו בניקיון כפיים ולומר 'ידינו לא שפכו את הדם הזה?'. בטוחני היום יותר מתמיד, שזה הזמן וזה העיתוי לסגור מקום זה לאלתר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות