fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות: "הבטחתי לעצמי לעשות הכול לשנות את מגדל העמק"

אליסון ליפניצקי, הממוקמת במקום השלישי ברשימת "כולנו הירוקים" במגדל העמק, צפויה להיות אחת מהפתעות הבחירות היום.
מספר 3. אליסון ליפניצקי (צילום עצמי)
אליסון ליפניצקי (צילום עצמי)

אליסון ליפניצקי, הממוקמת במקום השלישי ברשימת "כולנו הירוקים" במגדל העמק, צפויה להיות אחת מהפתעות הבחירות היום.

מספר 3. אליסון ליפניצקי (צילום עצמי)
אליסון ליפניצקי (צילום עצמי)

ליפניצקי,  בת 30, עלתה  לארץ בגיל 3 והגיעה  עם המשפחה למגדל העמק. אחרי כשנתיים עברה המשפחה  לקיבוץ בצפון. בגיל 21  התחילה ללמוד עיצוב פנים במכללת "קווים" בחיפה, והיא עברה להתגורר עם סבא וסבתא שלה במגדל העמק. "היה לי הרבה יותר קל לחזור למגדל העמק מבחינת הקרבה למכללה. סבא וסבתא שלי ז"ל המשיכו לגור פה בעיר ועברתי לגור אצלם. כבר אז ידעתי שכשאגדל אעשה הכול כדי למנוע בריחת צעירים ומשפחות מהעיר, בדיוק כמו שקרה להוריי, הבטחתי לעצמי לעשות הכול לשנות כאן בעיר את הכול", היא מספרת.

-למה בחרת להצטרף דווקא ליקי?

"כשראיתי שיקי בן חיים הכריז על מועמדותו לראשות העיר, התמלאתי תקווה. את יקי אני מכירה כבר הרבה שנים, פגשתי אותו לראשונה כשהוא רק נכנס לפוליטיקה. יצא לי פעם אחת לשבת לדבר איתו והוא סיפר לי את כל החזון שלו. זה היה הרבה לפני שהוא הצהיר שהוא מתמודד לראשות העיר. אני זוכרת עוד אז שאמרתי לו "'למה אתה לא מתמודד'? והוא ענה לי שיש עוד זמן. הוא רצה להספיק עוד הרבה דברים. האמת האמנתי בו מהרגע הראשון, אומנם אז פוליטיקה כפוליטיקה לא עניינה אותי, אבל הרגשתי שעומד מולי אדם שעוד יגיע רחוק וחיכיתי בסבלנות ליום שבו יחליט להתמודד על ההנהגה".

ליפניצקי ממשיכה ואומרת: "לא אסתיר את העובדה שאני מאוד לא מרוצה מהעיר שלי ולא פעם תכננתי לעבור. כשיקי הציע לי להצטרף אליו החלטתי שאם אני רוצה שמשהו ישתנה אני חייבת לפעול. הוא נתן לי את התקווה שיש אפשרות לשנות, שאולי אחרי הכול אפשר אחרת. אותי שום דבר לא מחזיק בעיר, ההורים שלי לא גרים כאן  אין לי פה בעל וילדים. אם אני אשאר פה זה רק בגלל שנצליח לשנות ולקדם את העיר. יש פה המון פוטנציאל ותושבים מדהימים שמגיע להם יותר יותר".

-מה תחום האחריות שתרצי לקחת עלייך כחברת מועצת עיר?

"כצעירה תושבת העיר, אני מבינה את בריחת הצעירים מהעיר, אני גרה בשכונות המוזנחות של העיר, אני מכירה ומעורה בעולים החדשים ורואה את הכול נובל. הבטחתי לעצמי  שאתן  דגש על נושא צעירים ובריחתם מהעיר, כל נושא שיקום שכונות והאוכלוסייה המבוגרת שלא זוכה למענה כיום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות