fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בומה ברח"ד מסיר את הכפפות

בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן
בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן

הרוחות סוערות בסיעת לב של חבר מועצת העיר בומה ברח"ד, שמתמודדת למועצת העיר בקרית מוצקין בבחירות הקרובות לאחר שחבר הסיעה, דורון גרינברג, קורא לציבור להצביע עבור מועמד אחר לראשות העירייה.

גרינברג, מי שנחשב היום למוביל תנועת סרוגי מוצקין, במקומו של הרב נתי טייטלבאום שנמצא בגרמניה, מפרסם ברשתות החברתיות שהוא תומך במועמדותו של יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, לראשות העירייה. גרינברג מפרסם את הודעות התמיכה בעמוד הפייסבוק של סרוגי מוצקין וגם בעמוד פייסבוק ששמו היה, עד יום רביעי, הבית היהודי במוצקין, אותו הוא מנהל. מיום רביעי שונה שם העמוד ל: הבית המסורתי במוצקין.

התנהגות זו מכעיסה את מי שעומד בראש סיעת לב, בומה ברח"ד, שאמר "הוא עושה טעות חמורה. אנחנו הולכים ברשימה אחת שהערכים שלה זה הנושאים החברתיים, המסורת והמורשת. הוא (גרינברג) חושב שהוא יכול להגיד לציבור לתמוך בציקי לראשות ובסיעת לב למועצה? אין הפרדה כזו. אי אפשר להגיד לאנשים לתמוך בציקי שמוציא סרטון שלכאורה לא עשינו כלום למען הציבור הדתי, זה פוגע ברשימה שלנו וזה לא נכון".

ברח"ד, מוותיקי הפוליטיקאים בקרית מוצקין, יכול לזקוף לזכותו שורה ארוכה של פעילויות למען הציבור הדתי-מסורתי בעיר ובין הדברים למשל הוא היה זה שהקים את תנועת בני עקיבא בעיר ואף חתם עבורה על ערבות בנקאית. הוא שימש כיו"ר המועצה הדתית, מנהל תיק החינוך העירוני ועוסק בפעילויות ציבוריות רבות. לפני כשלושה שבועות פרש ברח"ד מתנועת הבית היהודי בעיר לאחר שנחום מזוז זכה בבחירות בסניף ומאז הוא מתרכז בהכנת סיעת לב לבחירות הקרובות. סרוגי מוצקין חברו לסיעה ובזמן הקרוב אמור ברח"ד להציג את רשימת החברים למועצת העיר.

גרינברג הוא פעיל מסור של אבישר והוא אמר השבוע "אני לא רואה בזה בעיה. הצעירים יהיו עם ציקי והמבוגרים עם בומה. אני אישית תומך בציקי ומי שמפרסם בעמוד הפייסבוק זה אני. רק התחלנו את שיתוף הפעולה עם סיעת לב וזה עדיין בחיתוליו". לדבריו, הוא אינו מביע את דעתה של תנועת סרוגי מוצקין, אלא את דעתו האישית בלבד.

 

בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן
בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן

קצפו של ברח"ד מופנה גם נגד אבישר, בעקבות סרטון וידאו שהפיץ אבישר שבו הוא מספר על תוכניותיו לגבי הציבור הדתית-מסורתי בעיר. "הוא מנסה להציג מצג שווא, שזה מכעיס אותי, כאילו לא נעשה דבר למען הציבור הדתי-מסורתי" אומר ברח"ד "בעיני הוא לא מתאים להיות ראש עירייה, בטח לא בשלב הזה והוא לא עשה בחיים שלו שום דבר חוץ מפייסבוק. רשתות חברתיות זה לא חזות הכל, צריך לדעת לעשות. הוא לא מגיע לקצה הניסיון שיש לי בכל התחומים". ברח"ד אף מוסיף ואומר "אני קורא לכל האנשים שמעריכים את העשייה שלנו במשך שנים, לא ללכת לכנס של ציקי, לא לתמוך בו וכמובן שלא לתמוך ברשימתו". הוא הוסיף "אני מתנגד לכל פעולה שתפחית מרשימתנו את מספר המצביעים עבור רשימה אחרת".

מרוח חדשה במוצקין נמסר בתגובה "דבריו של ברח"ד לא מסתדרים עם בקשתו מהשבוע שעבר לקבל שריון ברשימת רוח חדשה במוצקין למועצת העיר, שסורבה בנימוס. תגובתו היא כנראה מחיר הסירוב. הפוליטיקה הדתית במוצקין אינה חשובה, אלא טובת הציבור המסורתי והדתי בעיר ובזה מתמקד ציקי אבישר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות