fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לחתונה עוצרים לג'חנון

הן צעירות, נמרצות וחרוצות ויעשו הכל כדי להגשים את החלום: חתונה וילדים * סיון פניץ וליטל ישראלי מחדרה פתחו מיזם של מכירת ג'חנון ביתי על מנת לממש את הפנטזיה * אתם יכולים לעזור להן
סיון פניץ וליטל ישראלי (צילום: עצמי)סיון פניץ וליטל ישראלי (צילום: עצמי)
סיון פניץ וליטל ישראלי (צילום: עצמי)

הן צעירות, נמרצות וחרוצות ויעשו הכל כדי להגשים את החלום: חתונה וילדים * סיון פניץ וליטל ישראלי מחדרה פתחו מיזם של מכירת ג'חנון ביתי על מנת לממש את הפנטזיה * אתם יכולים לעזור להן

החלום של סיון פניץ ושל ליטל ישראלי מחדרה הוא להתחתן ולהקים משפחה. כדי לעשות את זה בדיוק כמו שהן רוצות, בטקס מכובד ולא באולם אלא בטבע, הן צריכות לא מעט כסף. ופה מתחילה הבעיה.

פניץ, ספרית כלבים בת 25 וישראלי, 32, שעוסקת בבניית אתרים ברשת, הכירו לפני שלוש וחצי שנים. לפני מספר חודשים הן עברו להתגורר בחדרה, וכל עולמן סובב בשבועות האחרונים בהגשמת החלום.

סיון פניץ וליטל ישראלי (צילום: עצמי)סיון פניץ וליטל ישראלי (צילום: עצמי)
סיון פניץ וליטל ישראלי (צילום: עצמי)

מהמקום הכי נמוך למקום הכי גבוה

הן הכירו באפליקציית היכרויות. פניץ, מפרדס חנה במקור, מספרת: "מהרגע הראשון היה ברור ששתינו בעניין, אבל לא יצא לנו לדבר. ליטל עבדה אז כמלהקת קהל לתוכניות ריאליטי והזמינה אותי כמה פעמים, אבל לא הגעתי. בסוף זה קרה, הגעתי לאחת התוכניות, נפגשנו, והיה ברור מהתחלה לאן הקשר הזה הולך. כבר בפעם השנייה שנפגשנו נסענו יחד ליומיים בים המלח. שם נוצר החיבור".

כשהן הכירו, פניץ עבדה כאשת מחשבים בחברת HP. ישראלי כאמור עבדה כמלהקת. ההחלטה הראשונה המשותפת שלהן הייתה להתפטר מהעבודות. ישראלי: "החלטנו שכל דבר שנעשה בחיים, יהיה עצמאי לחלוטין. גם בעבודה וגם בחיים עצמם. המניע הראשון שלנו היה חופש. סיון עבדה ב HP והייתה כבולה, אני למדתי תקשורת והיה לי ברור שהכישרון שלי שווה הרבה יותר ממה שאני עושה, ושאני יכולה להצליח בכוחות עצמי".

וכך הן החלו לעסוק במה שהן עושות היום. סיון בעלת מספרה לכלבים בפרדס חנה, ישראלי בונה ומעצבת אתרי אינטרנט. "סיון תמיד התחברה לצד האומנותי שלה", מספרת ישראלי.

איך זה קשור למספרת כלבים דווקא?

סיון: "למשפחה שלי הייתה מספרה שהוקמה לפני 25 שנה. אמא שלי סגרה אותה, ואני פתחתי מחדש. עשיתי קורס ספרות מקצועי, רכשתי את כל הציוד והיום המקום מאוד מוכר באזור".

ישראלי: "אפשר לומר שאנחנו עובדות יחד. בתקופת הקיץ, כשבמספרה יש יותר עבודה, אני עוזרת לסיון, ובחורף היא עוזרת לי".

ישראלי יצאה מהארון חודשיים לפני שהכירה את פניץ. לסיון לקח יותר זמן. כשהכירו, אבא שלה לא ידע. "אחרי חצי שנה שהיינו ביחד סיפרתי גם לו. ההורים שלי הבינו שזה המצב. בסך הכל מבחינת תמיכה ואהבה תמיד קיבלנו ותמיד גם החזרנו".

ישראלי: "אני סיפרתי להורים שלי בגיל די מאוחר, אבל בסופו של דבר הם קיבלו ואפילו די הופתעתי מהתגובה שלהם. בכלל, בחיים שלנו, החלטנו שאנחנו לא מתביישות יותר ולא מסתירות שום דבר. מי שירצה לקבל אותנו ככה _ מצוין. ומי שלא זו הבעיה שלו".

ואיך נולד רעיון החתונה?

סיון: "המצחיק הוא שלא דיברנו על זה בכלל. זה רק מראה כמה הקשר שלנו חזק. נסענו לטיול ובמהלכו כל אחת חשבה לעצמה על הרעיון. אבל לא אמרנו כלום. כל אחת הלכה לקנות טבעת, מבלי שהשנייה יודעת. טסנו לתאילנד ושם ליטל הציעה לי ושלפה טבעת. התגובה שלי הייתה מצחיקה. אמרתי לה שגם אני תכננתי, ושלפתי טבעת נוספת..".

הצעת הנישואין בחופי תאילנד
הצעת הנישואין בחופי תאילנד

יש מחשבות איך ואיפה?

"אנחנו רוצות שזה יהיה מקום בטבע, שמשקף אותנו ואת החופש שלנו, וכמובן שזה יהיה טקס רציני ומרגש. שגם מי שלא ממש רגיל ומקבל אותנו יוכל להתרגש ולהתחבר. שיהיה לכולם ברור מאליו שאנחנו רוצות ילדים. טקס שיסמל את הדרך המשותפת שלנו יחד. ושגם זוג בנות זה לגיטימי".

כדי להגשים את החלום המשותף החליטו פינץ וישראלי להקדיש את השנה הקרובה לעבודה. רק ככה הן יצליחו לחסוך את הסכום הדרוש לחתונה: "שתי המשפחות שלנו רוצות לעזור, אבל כל אחת בגבולות שלה. לכן אין לנו ברירה, ונצטרך לעבוד יום ולילה כדי להצליח להשיג את הכסף".

אז פרט לעבודה במקצוע שלהן, לשתיים עלה רעיון על מיזם מיוחד, שהחל להיות מיושם בשבועיים האחרונים: מכירת ג'חנון ביתי ("ג'חנון עין הים").

"התחלנו לפני שבועיים בשכונה שלנו, עין הים", מספרת ישראלי, "הבנו שמי שרוצה ליהנות פה מג'חנון בשבת בבוקר חייב לנסוע, וככה תהיה אפשרות לאנשים לאכול מבלי לצאת מהבית. אין פה כלום נגיש, בטח לא בשבת. חשבנו שכל מה שנכניס מהדבר הזה יוקדש רק לחתונה".

ההתחלה הייתה "בקטן". בבניין שלהן. הן הפיצו את הבשורה בקבוצות הוואטסאפ ולא האמינו איזו הצלחה הייתה. בשבת האחרונה הן כבר פירסמו את המיזם בכל השכונה, ושוב נחלו הצלחה מטורפת. "חשוב לנו שאנשים יבינו את הרעיון ואת מה שעומד מאחוריו. אבל גם את העובדה שאנחנו לא עושות ג'חנון כדי להרוויח, אלא כדי שאנשים ייהנו. הג'חנון הוא תוצרת בית, העגבניות מגורדות ממש כמו פעם, בלי קליפה ועל מסננת, הסחוג גם הוא ביתי. והכל ממרכיבים טריים. והמחיר: 20 שקלים למנה וחמישה שקלים דמי משלוח".

איך היו התגובות?

"התגובות היו מצוינות. אנשים התחברו גם לסיפור שלנו וגם לטעם".

יש כבר מחשבות להתרחב?

"אולי באמצע השבוע נכין עוד כל מיני סוגי מאפים כמו מלווח וזיוה, דברים שאוכלים עם רסק וסחוג. אבל בשבת זה יישאר על טהרת הג'חנון. זו מסורת ישראלית כמעט בכל בית, ואין סיבה לשנות את זה".

אז איפה נראה אתכן בעוד שנה?

"אחרי חתונה, עם ילד…לפחות אחד".

וואלה?

"כן, אנחנו כבר בתהליכים, לא מחכות יותר מדי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות