fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגיל 47 מתכנן צביקה מנשקו קאמבק

כדורגלן העבר רוצה לחזור ולסייע למועדון בו עשה קריירה מוצלחת. "ראיתי את הרמה של הקבוצה, אני מכיר את הרמה בליגה א', ואני מאמין שגם בגילי, ולאחר הרבה שנות הפסקה, אוכל לסייע לקבוצה לחזור לליגה הלאומית, כי שם מקומה"
צביקה מנשקו (צילום עצמי)
צביקה מנשקו (צילום עצמי)

בגיל 47, מתכנן כדורגלן הבער ומנכ"ל העבר של הפועל נצרת עילית, צביקה מנשקו, לחזור לשחק כדורגל פעיל. לדברי מנשקו, "הפועל נצרת עילית נמצאת על סף ירידה לליגה א', ראיתי את הרמה של הקבוצה, אני מכיר את הרמה בליגה א', ואני מאמין שגם בגילי, ולאחר הרבה שנות הפסקה, אוכל לסייע לקבוצה לחזור לליגה הלאומית, כי שם מקומה".

צביקה מנשקו שיחק שנים רבות, שנים במדי הפועל נצרת עילית, במהלכם הבקיע את שער הניצחון לרשת כרמיאל, שהעלה בשנת 1990 את הקבוצה מליגה ב' לליגה א'. בשנת 2002 שימש כמנכ"ל המועדון, לצד היו"ר אבשלום נוריאל, והיה שותף לשנתיים המופלאות בליגת העל.

צביקה מנשקו (צילום עצמי)
צביקה מנשקו (צילום עצמי)

בשנים האחרונות הוא עוסק לפרנסתן כמתווך נדל"ן במשרדו בנצרת עילית, לאחר שהעביר את מקום מגוריו לאור עקיבא. "נצרת עילית תמיד הייתה חלק ממני, גם אם משפחתי לא גרה כאן, הרי שאני אישית מגיע כל יום, הקבוצה יקרה ללבי ואני רואה את החזרה שלי כסוג של שליחות למען העיר", הוא אומר.

מנשקו אומר כי החל באימוני כושר עם מאמן אישי באור עקיבא, הוא עובד בחדר כושר ומבטיח להגיע מוכן ובכושר טוב לפתיחת אימוני העונה הבאה.

-ומה אם המאמן לא יתלהב ממך ויחליט לוותר עליך?

"אני מאמין שאם השיקולים יהיו ספורטיביים נטו ולא פוליטיים, לא תהיה לו סיבה לוותר עלי. אני בא עם המורן רצון ומוטיבציה, יודע שלא אהיה כשיר לשחק 90 דקות, אבל מאמין שב- 60 דקות על המגרש אתן יותר מאשר שחקנים שמשחקים היום בקבוצה".

-למה לא להתחיל בקטן ולהצטרף למכבי נצרת עילית, קבוצה אותה הקמת בזמנו?

"כי הפועל נצרת עילית היא ספינת הדגל של העיר. זה המועדון עליו גדלתי. אין אחד שגר בעיר או שעזב אותה, שאין לו סנטימנטים למועדון הזה. מה שקורה שם בעשור האחרון פשוט כואב לי והחלטתי להירתם ולעזור".

מנשקו מסכם ומדגיש: "אני לא מדבר על כסף, אשחק בהתנדבות, אתן את כל כולי למען המועדון".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות