fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגיל 46 עשוי נדב אביטל לעשות קאמבק במדי הפועל מגדל העמק

כדורגלן העבר נפגש עם המאמן שלום לוי, שביקש ממנו להגיע לפתיחת האימונים. ״אמרתי לשלום שאני לא מדבר על כסף. שיתן לי חודש להיכנס לעניינים ואז נדבר על כסף. אני מאמין באמונה שלמה שאני יכול להיות חלוץ מוביל בליגה א״
נדב אביטל (צילום עצמי)
נדב אביטל (צילום עצמי)

האם כדורגלן העבר נדב אביטל יעשה קאמבק בגיל 46? ייתכן וכן. אביטל המתגורר בנהריה נפגש בשבוע שעבר עם מאמן הפועל מגדל העמק, שלום לוי, שביקש ממנו להגיע לפתיחת האימונים.

אביטל, שבימי השיא שלו נחשב לאחד החלוצים הטובים בצפון, שמר על כושר בעונה החולפת במדי מועדון כדורגל עראמה דנון מליגה ג׳ ובמקביל שיחק בליגת הוותיקים עם קבוצת בני סכנין.

נדב אביטל (צילום עצמי)
נדב אביטל (צילום עצמי)

אביטל מאשר את הפרטים ואומר: ״אמרתי לשלום שאני לא מדבר על כסף. שיתן לי חודש להיכנס לעניינים ואז נדבר על כסף. אני מאמין באמונה שלמה שאני יכול להיות חלוץ מוביל בליגה א׳ למרות הגיל, לא איבדתי את החדות, תמיד שמרתי על הגוף שלי ועל אורח חיים ספורטיבי, אני רק צריך לעשות סוויץ בראש ולהגיד לעצמי שאני באמת רוצה את זה. אני עוקב אחרי הכדורגל בשנים האחרונות ומאמין שלא תהיה לי בעיה להשתלב״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות