fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באלגן עם הקפטן ערן לוי

מכבי נתניה התמוגגה מאחת התצוגות הגדולות ביותר שלה העונה, אולי הגדולה שבהן, כשהביסה את בית"ר ירושלים 1:4 ועשתה צעד משמעותי בקרב על אירופה. לאחר המשחק האדיר וההרואי של היהלומים, הקפטן ערן לוי, בחר  להתרכז בעתידו האישי וחוזהו מאשר בהישג, ופתח את הנושא פעם נוספת העונה. אתמול (שלישי) בחר השחקן לצאת להצהרה: " אני לא יודע אם אני נשאר או לא נשאר, יש מי שמטפל בזה. אם לא אמשיך במועדון זה חלק מהכדורגל. אם החוזה הוא לעונה אחת יכול להיות שלא אהיה בנתניה בעונה הבאה, מכבי נתניה מודעת".

תזכורת:  עוד לפני חלון ההעברות של חודש ינואר לוי דרש הבהרות לגבי עתידו בעונה הבאה, בעוד המועדון שיכול היה לממש את האופציה עליו רק בסוף העונה, הביע הערכה כלפי העונה הטובה שלו והבטיח את עתידו כבר בינואר.

דבריו של הקפטן, התפרשו כאיום והפתיעו מאוד את אנשי המועדון ותפסו אותם לא מוכנים. תוכן הדברים ובעיקר הטיימינג, לאחר משחק כמעט מושלם הכעיסו את נתניה. הבעלים אייל סגל אף כתב בפוסט  : " מכיוון שבמקרה של לוי ואולסק, המכבסים היחידים הם אלו שאנחנו האוהדים מעריצים ושרים להם שירי הלל ומתכתבים איתם תדירות באינסטגרם, בוואטסאפ ובפייסבוק, ראוי שתשאל את הכובסים מדוע נתניה זה המועדון היחיד בחייהם שנתן להם כבוד ובמה?, ומדוע הם בחרו לנהל משא ומתן דרך אמצעי התקשורת. המועדון לא שינה או ישנה דרכו, גם לא מול מולטי כוכבים. היה 'גם' כדורגל, אפילו של מכבי נתניה".

ערן לוי ( צילום: שלומי גבאי)
ערן לוי ( צילום: שלומי גבאי)

היהלומים סיפקו הצגה של ממש אל מול הקהל הביתי. אביב אברהם, דיא סבע, דידייה קוגבניה וטים הויבך כבשו את השערים. הקשר הטוגולזי גם בישל, לוי רשם צמד בישולים. כעת, נתניה רחוקה שלוש נקודות בלבד מהפועל חיפה הרביעית, שבועיים לפני המפגש הישיר ביניהן. בתווך, מצפה לה מכבי תל אביב השלישית, עם נקודה אחת יותר. מי שזכו למחמאות אחרי המשחק המצוין היו בעיקר דיא סבע, שהגדיל את הפער כמלך שערי הליגה עם 22, לוי, דן גלזר, אביב אברהם, הויבך וקוגבניה. האחרון, שבלט מעל כולם והצטיין, קיבל פרגונים גם ממאמנו.

"אנחנו מאמנים את דידייה שנה שלישית, יודעים מצוין את היתרונות ואת החסרונות  שלו. העניין שהוא הפכפך זה החלק שלנו להשאיר אותו בצד כשצריך ולהביא את היתרונות שלו, שראינו אותם, והוא עשה את זה מצוין. שישה שערים וחמישה שערים בפרק הזמן שהוא שיחק זו כמות מדהימה. קוגבניה רק ילך וישתפר, הוא שחקן אדיר", הסביר המאמן.

בחלק ההגנתי, הויבך המצטיין. לאחר המשחק, הבלם קיבל עדכון  ששכרו ישודרג לכ-180 אלף יורו, חצי שעה לפני תום המועד הנקוב בחוזהו, אבל לא התרגש מכך והבהיר זאת לאחר המשחק. "אני לא צריך את הביטחון הזה, אני מאוד בטוח בעצמי, בראש שלי. אני יודע שאני שחקן טוב, אני לא צריך הודעה חודשיים לפני כן כדי לדעת שהמועדון יחשוב שאני טוב. אני יודע את זה בעצמי וזה מספיק לי. זה לא משנה מתי האופציה מומשה. אין לי בעיות עם מה שאמרו עליי. בחודש האחרון קראתי הרבה דברים לא נכונים לגביי, אני מקבל את זה, לא אכפת לי, שיחקתי את המשחק שלי בשביל האוהדים. לא התעסקתי במה שקרה בתקשורת, הרבה דברים לא נכונים, זה משוגע, לא היה לי דבר כזה בחיים. התרכזתי בעצמי ובקבוצה, אני מקצוען ואני שמח שמכבי נתניה מימשה את האופציה עליי. זה עונג עבורי לשחק בקבוצה הזאת עוד שנה. אם המועדון רצה לעשות החלטה אחרת, זה היה בסדר. אם הם היו מחליטים שאצטרך ללכת, הייתי עצוב מזה, אבל אני מרגיש טוב פה בישראל ושמח להישאר. בכדורגל הדעות משתנות מדי יום. אני מרגיש טוב, הראש שלי נקי". הסביר הויבך

על משחק ההגנה הנהדר אמר הויבך: "גם ההתקפה עשתה הרבה הגנה. לקוגבניה היה משחק מדהים, גם לאברהם ולוי, כולם עבדו בהגנה וזה חשוב מאוד. אם היינו משחקים רק ארבעה שחקנים בהגנה, היו לנו הרבה בעיות. שיחקנו טוב ואני גאה בבחורים. אני צריך להנהיג את ההגנה, אני יודע את זה. צריך רק להמשיך כך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות