fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתם עוד תשמעו עליה

לפעמים ההתחלות החדשות לא פשוטות ומאתגרות אבל אסור לי לוותר", אומרת הזמרת מיכל זאבי וינטר, שמוציאה סינגל שני, רגע לפני אלבום הבכורה שלה. "
מיכל זאבי (צילום יסמין להב)
מיכל זאבי (צילום יסמין להב)

מיכל זאבי וינטר, זמרת ויוצרת מטבעון (אוטוטו 40), יועצת חינוכית, מדריכת הורים ואמא לשלושה ילדים (אריאל 10, הדר 7 ויפתח 3) לא ויתרה מעולם על חלום השירה. בימים אלו היא מוציאה לאור את הסינגל השני שלה, "התחלה חדשה", לאחר שהראשון, זכה להצלחה רבה "לפעמים ההתחלות החדשות לא פשוטות ומאתגרות אבל אסור לי לוותר", היא אומרת ומגלה: "כתיבת השירים, ההתעסקות בשירה וההופעה על במה, הם חלק מהתרפיה שלי וההחלמה, אני בשיר הזה במיוחד אני מביאה תכנים שממלאים אותי ומחזקים אותי ביומיום, כולל מנטרות שאני אומרת לעצמי כדי להתגבר על המכשולים שבדרך".

-מתי הכל התחיל?

"מאז שאני זוכרת את עצמי אני שרה. יש קלטות שסבא שלי ז"ל צילם והקליט בגיל 4-5 ואולי אפילו קודם. תמיד אהבתי לשיר ושרתי בטקסים ובפסטיבלים העירוניים בנצרת עילית עיר הולדתי. בגיל 6 הייתי המתמודדת הצעירה ביותר בפסטיבל שנערך במתנ"ס שרתי אז "הסבון בכה מאוד". כנערה, הייתי חברה בלהקת פרחי הגליל, בהנחיית אבי דור ומירון מינסטר, הופענו ברחבי הארץ בין השאר בפסטיבל ערד".

מיכל זאבי (צילום יסמין להב)
מיכל זאבי (צילום יסמין להב)

-איך זה שמשדרים שיר שלך ברדיו?

"השיר הורוד שלי נכנס כבר לפלייליסט של כמה תחנות רדיו וכל פעם אני מתרגשת מחדש, כמו ילדה, לגלות ששודר. בסילבסטר, כשעתיים לפני כניסת השנה האזרחית החדשה, בדרכנו לחגיגות, הזלתי דמעה ברכב, כשלפתע שמעתי את צלילי השיר שלי, התחלה חדשה, מתנגנים ברשת ג'. אני לא מאמינה שזה קורה ומתרגשת נורא".

מה הלאה?

"יש לי עוד כמה שירים מולחנים ועוד מגרה שלמה של שירים שמחכים לתורם. אני בדרך מתקדמת לאלבום ומתרגשת כל פעם שאני שומעת שהשיר שלי ריגש או נגע במישהו, חשוב לי שהשירים יהוו מקור תמיכה ויחזקו גם אנשים אחרים .חשוב לי להעביר את זה הלאה. אני עובדת על מופע וסדנא למבוגרים וגם לבני נוער שישלב שירים מקוריים שלי ושיח ויסייע לעוד אנשים להתמודד עם משברים ולבחור לצמוח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות