fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אצלנו תפגשו אוזן קשבת"

אומר פלג גרינברג בעליה של חברת ג.מ אדריכלות ובינוי בע"מ, המתמחה בהוצאת רישיונות בניה ותכנון אדריכלי ומורידה מכם את כאב הראש שמתלווה לפרויקט תוספת בנייה
מגורים, עסקים ומשרדים. שדרות גושן צילום: רותם כבסה
מגורים, עסקים ומשרדים. שדרות גושן צילום: רותם כבסה

"ג.מ אדריכלות ובינוי בע"מ ", בבעלותו של פלג גרינברג, היא חברה המתמחה בהוצאת רישיונות בניה ותכנון אדריכלי. החברה קיימת משנת 2001. החברה מתמחה בענף הבנייה ותוספות הבנייה ועומדת לשרות לקוחותיה משלב התכנון ההתחלתי ועד לקבלת רישיון הבנייה הנדרש. גרינברג הוא גם מורשה נגישות. מאחר ועל פי החוק, דרוש רישיון בנייה או רישיון עסק, צריך גם להתייעץ עם מורשה נגישות בכדי שיסביר איך צריך לתכנן שהמקום יהיה נגיש למוגבלים, כמו גם לתת אישורים לרשויות השונות.

חברת ג.מ אדריכלות ובינוי מתמחה בתכנון ורישוי תוספות למבנה קיים, בין השאר: בניית מרפסות, מעליות פנימיות וחיצוניות, עליות גג, ממ"דים חדרים נוספים, והרחבת דירות ומבנים קיימים, החל מחדר אחד ועד לתוספת של 200 מ"ר, בניית מרפסות חיצוניות ובניית בתים פרטיים ודו משפחתיים. החברה מעניקה ליווי לפרויקטים של חיזוק מבנים, משלב בדיקת היתכנות ועד לתוצאה הסופית.

החברה מעניקה תכנון אדריכלי מקיף ומקצועי, משלב הסקיצות הראשוניות, דרך הכנת תכניות העבודה, ועד קבלת הצעת המחיר הרלוונטית ביותר והמשתלמת ביותר לאותו הפרויקט. החברה אף מעמידה לרשות הלקוחות מעצב פנים במידה וקיים הצורך.

מגורים, עסקים ומשרדים. שדרות גושן צילום: רותם כבסה
מגורים, עסקים ומשרדים. שדרות גושן
צילום: רותם כבסה

הליך קבלת היתר בניה הוא סבוך ומורכב מבחינה בירוקרטית בכל סוג של בניה, החל ממחסן, דרך בניית מעלית ועד לממ"ד או תוספת של מרפסת וכו'. צוות חברת ג.מ אדריכלות ילוו אתכם בכל השלבים ובשונה משאר משרדי האדריכלות, ילוו אתכם מתחילת הדרך בהתמודדות מול הרשויות והוועדות השונות ויבצעו עבורכם את כל ההליך הבירוקרטי, כולל ייצוג בוועדות הערר. כל תכנון נעשה על פי דרישות הלקוח, בהתאם לתוואי השטח הקיים, בדגש על השתלבות עם הקיים, שמירה על הסביבה, המרקם והנוף המקומי. החברה אף מסייעת בקבלת רישיון בניה לעסקים בבתי מגורים הנמצאים תחת ההגדרה "שימוש חורג ממגורים למשרדים או מסחר".

"היותנו מתכננים וקבלנים רשומים, מסייעים רבות בתהליך הבניה, בעבודה מקצועית ומהימנה, בכפוף לכתב כמויות, ללא הנחות וסטיות מהנדרש על ידי מתכנן המבנה", אומר גרינברג. "אצלנו תפגשו אוזן קשבת, ניסיון רב ומקצועיות בכל הקשור בביצוע עבודות השיפוץ ובניית התוספות. תפגשו בצוות מקצועי ואדיב, שיחד אתכם יקבע את לוחות הזמנים לביצוע העבודה בצורה הטובה ביותר עבורכם".

מעבר לקבלת היתרי בנייה, חברת ג.מ אדריכלות ובינוי מסייעת לעסקים חדשים ועסקים קיימים בהליך הוצאת רישיון העסק, התלוי בעמידה בדרישות המחלקה לרישוי עסקים של הרשות המקומית. מעבר לקבלת הרישוי מול מחלקת רישוי העסקים, לכל עסק דרוש אישור מכיבוי אש, אישור נגישות, משרד הבריאות, משטרה ועוד, תלוי בסוג העסק.

לסיכום, אם חפצה נפשכם בהרחבת דירתכם על ידי הוספת חדר, ממ"ד, מרפסת, עליית גג וכו', אתם  הנכם מוזמנים למשרדי החברה ותקבלו את העזרה המקצועית והקצרה ביותר בדרך להגשמת חלומכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות