fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפילו לא הספיקה ליהנות מהפנסיה

שרה קוקין עבדה במשך 43 שנים במפעל פרסונה, עד ליציאתה לגמלאות לפני מספר שבועות. השבוע נפטרה באורח פתאומי. במפעל אמרו "הייתה אישה שכולם אהבו, בחיים לא עשתה רע לאף אחד, עזרה לאנשים במתן בסתר"
שרה קוקין ז"ל (צילום עצמי)
שרה קוקין ז"ל (צילום עצמי)

״היא אפילו לא הספיקה ליהנות מהחיים בפנסיה, אחרי כל כך הרבה שנות עבודה רצופות״, אומרים ידידיה של אלכסנדרה- שורה קוקין מנצרת עילית, שנפטרה בסוף השבוע שעבר בגיל 63, שלושה שבועות בלבד אחרי שפרשה לגמלאות.

קוקין, אלמנה ואמא לבת ולבן, נחשבה לאחת העובדות הטובות במפעל פרסונה, באזור התעשייה ציפורית. בגיל 20 החלה לעבוד במפעל כסחורה צעירה, עבדה שם במשך 43 שנים רצופות, עוד מהימים ההם נקרא המפעל פרמה שרפ והיה ממוקם בנצרת עילית, עד לפרישתה לגמלאות. בשבוע שעבר נפטרה מדום לב במהלך שנית הלילה שלה, ביום שישי התקיימה הלוויתה בבית העלמין בנצרת עילית.

במפעל סיפרו כי "הייתה אישה שכולם אהבו, בחיים לא עשתה רע לאף אחד, עזרה לאנשים במתן בסתר, אישה זהב שנתה את חייה למפעל פרסונה ולחברים לעבודה".

שרה קוקין ז"ל (צילום עצמי)
אלכסנדרה שורה קוקין ז"ל (צילום עצמי)

יושב ראש ועד העובדים, פיני ברטפלד, שרק לפני שלושה שבועות נפרד ממנה, עם פרישתה לגמלאות, התקשה לקבל את הגזרה. ״היא הייתה עובדת מסורה, בעלת מוסר עבודה מדהים. במשך שנות עבודתה הרבות לא הפסידה יום עבודה אחד. הייתה אשה חביבה ולבבית שכולם אהבו. כואב לי שלא הספיק ליהנות מהחיים אחרי שיצאה לפנסיה. אני לא מאמין שרק לפני מספר שבועות נפרדנו ממנה בעבודה ועכשיו אנחנו נפרדים ממנה לעולמים״.

מנהל המפעל נעם להב ספד: "עברנו אתך רגעים חשובים ומיוחדים, לפעמים גם קשים, תמיד ידענו שממך נקבל את האמת, עוד לא הספקת אפילו לחוש את משמעות המילה 'פנסיונרית', קשה לנו להיפרד ממך ולדעת שלא ניפגש במפגשי העובדים של החברה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות