fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אסף כהן מאור עקיבא אלוף ישראל בגולף

זוהי זכייתו השישית ברציפות של כהן באליפות המדינה, תואר שהגיע אליו לאחר שורה של הישגים משמעותיים
אסף כהן עם ראש העירייה יוסיפוב (באדיבות דוברות אור עקיבא)
אסף כהן עם ראש העירייה יוסיפוב (באדיבות דוברות אור עקיבא)

אסף כהן (21) מאור עקיבא זכה בשבוע שעבר בתואר אלוף ישראל בגולף לבוגרים זו השנה השישית ברציפות. ביום השני לתחרות, פיגר כהן בשתי חבטות, אך לאחר שהצליח לגבור על יריבו בגומה האחרונה, הוא זכה שוב בתואר אלוף הארץ לבוגרים ובכך שמר על התואר.

אליפות הארץ הפתוחה בגולף התקיימה על מדשאות מועדון הגולף בקיסריה, בהשתתפות למעלה מ-120 גולפאים, בהם 20 שחקנים שהגיעו במיוחד מארה"ב, גרמניה, צרפת, רוסיה, בלגיה ועוד.

זוהי זכייתו השישית ברציפות של כהן באליפות המדינה, תואר שהגיע אליו לאחר שורה של הישגים משמעותיים, בהם מדליית זהב קבוצתית עם נבחרת ישראל במכביה האחרונה, מדליית ארד בתחרות יחידים ומקום שני באליפות הבינלאומית היוקרתית עד גיל 21 על שם ניק פלדו ביוון.

ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב: "כל העיר גאה בך לאור ההישגים הנהדרים אליהם הגעת. הבאת כבוד רב למדינת ישראל, לעיר ולמשפחה ואני בטוח שזוהי רק ההתחלה בקריירה ספורטיבית ארוכה ומבטיחה ויודע כי צפויים לך עוד ניצחונות מזהירים רבים בהמשך. אתה איש הספורט הבכיר שלנו ואתה ראוי למלוא התשבחות על הרוח הספורטיבית, הנחישות והכישרון שהפגנת".

"לאחרונה התבשרנו שהועד האולימפי הבינלאומי החליט להכניס את הגולף כענף אולימפי החל מהאולימפיאדה הקרובה בריו דה ז'נרו שתתקיים בשנת 2016 ואני מאחל כי יבוא יום ואסף ייצג את מדינת ישראל ואור עקיבא באולימפיאדה ויביא לנו מדליה אולימפית", הוסיף יוסיפוב.

אביו ומאמנו, אברהם כהן, אלוף ישראל בעבר: "אני חש גאווה רבה באסף ששיחק בצורה חופשית וניצח בגדול באליפות ישראל ואני מקווה שלאחר שיסיים את שירותו הצבאי הוא ייסע לארצות הברית לשחק בליגה המקצוענית על מנת לממש עוד יותר את כישרונו הרב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות