fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני רואה רקטות, טילים ופגיעות בגדרות המערכת"

"הגל העכור הזה יימשך עד שבעה חודשים מהיום, ובתוך כל זה, ביבי נתניהו יחבור לאביגדור ליברמן". המתקשרת החיפאית ריקי קיטרו לא מבשרת טובות. והרי התחזית
ריקי קיטרו צילום: זיו לסמן
ריקי קיטרו

המתקשרת ריקי קיטרו מחיפה, שנבואות הזעם שלה ממלאים את דפי הפייסבוק, לא מופתעת מגל הטרור.

"אני עייפה וכואב לי הראש ויש לי צמרמורות", אומרת קיטרו בתחילת השיחה איתה השבוע, "כשזה קורה לי, זה אומר שהנבואה עוברת דרכי ועומד לקרות אסון. מבחינתי כרגע יש כמה דברים שעומדים על הפרק. אנחנו בתקופה מאוד קשה.

"תהיה הקצנה בכל התחומים, בין דתיים לחילוניים, בין יהודים לערבים ובין הישראלים לפלסטינים. ירושלים תהיה בסגר, זה מקום עם האיומים הכי גדולים, למרות מה שיקרה בכל הארץ. העלייה להר הבית מאוד מסוכנת ליהודים שעושים דווקא ואם ולא יקום מישהו שירגיע את העניינים, יהיה פה רע. יהיה מבצע. אני רואה רקטות, טילים ופגיעות בגדרות המערכת.

"יהיו פה מנהרות שיימצאו בתוך הארץ ממש במקרה, מסע של מחבלים שיגיעו מכל עבר, יהיו פיגועים מתוך המערכת של עובדי עזר ואחיות בתוך בתי החולים, הם ינסו לפגוע ברופאים ובחולים. יהיו פגיעות במסגדים ובבתי כנסת ובבתי קברות ופגיעה בבתי ספר וגני ילדים. בסופו של דבר יהיה מבצע שלנו, והגל העכור הזה, אם לא יעשו כלום, יימשך עד שבעה חודשים מהיום. בתוך כל זה, ביבי נתניהו יחבור לאביגדור ליברמן, הוא נראה רע מאוד והתהליך יביא אותו לפרישה בתוך ארבע שנים".

 

לדברי קיטרו, גם בעולם האנטישמיות תגבר, אך לא רק נגד יהודים, אלא גם נגד מוסלמים. "תהיה מלחמה בין נוצרים, מוסלמים וכולם נגד כולם, מה שאומר שהמצב הולך להיות מאוד רע בכל העולם. בגלל המצב הביטחוני יהיו שינויים בשקל, יהיו ירידות ועליות בבורסה, שקשורות למצב הביטחוני. יש פה אבסורד, שעם כל הפגיעות והפיגועים, ישראל תחזיק מעמד מבחינה כלכלית".

קיטרו מדברת גם על מצב ביטחוני קשה שיגיע מכיוון מדינות ערב המקיפות אותנו. "ראיתי מטוסים בתוך הארץ, סוריה נמצאת במלחמה ותהיה זליגה כימית לכיוון שלנו, אני רואה מטוסים ומסוקים זולגים אלינו. יש חזית אחת בתוך הארץ וחזית שנייה של המלחמות מסביב. הגבול עם ירדן בסכנה כי המלך עבדאללה בסכנה, גבול מצרים נמצא בסכנה, בגלל מה שקורה להם שם, אבל השקט עם מצרים יימשך, הסכנה תהיה מירדן. יהיו פה פריצות של פליטים מכל כיוון ומחבלים שיגיעו מכל מקום. מנגד תהיה מחתרת יהודית שתפעל".

עברו לראיון המלא  ב: "הד הקריות".

ריקי קיטרו צילום: זיו לסמן
ריקי קיטרו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות