fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני מצטרף למכונה משומנת"

החלוץ משה בן-לולו, שהצטרף בשבוע שעבר להפועל חדרה/אולגה, מרוצה מאוד מחבריו החדשים, התרשם מהרמה ובטוח שחדרה יכולה לעלות ללאומית. ראיון
משה בן לולו (צילום: באדיבות אתר דאבל פס)
משה בן לולו (צילום: באדיבות אתר דאבל פס)

לאחר סיבוב ראשון מוצלח, אותו סיימה הפועל חדרה/אולגה במקום הראשון, ידעו בקבוצה של מומו ניסטל כי הם עדיין חייבים חיזוק. ראשי חדרה והצוות המקצועי עבדו שעות נוספות בכדי להתחזק במועד ההעברות ולמצוא את השחקן המתאים שיביא את התנופה בסיבוב השני.

לאחר חיפושים, יממה לפני סיום מועד ההעברות, החליטו בחדרה להחתים את החלוץ משה בן לולו, ששיחק בעברו בבית"ר ירושלים ואשדוד בליגת העל, אבל בלט בעיקר בבני לוד בלאומית. את העונה הזו הוא התחיל בנצרת-עילית מהליגה הלאומית. בן-לולו היה שותף לניצחון הגדול של חדרה במוצאי השבת שעברה בהרצליה: "עשינו ניצחון חשוב במאבקי הצמרת וחזרנו למקום הראשון. הרגשתי טוב במשחק ובעיקר ראיתי קבוצה חזקה וטובה שתרוץ עד הסוף".

משה בן לולו בהרצליה. העדיף משחק התקפי (צילום: באדיבות אתר דאבל פס)
משה בן לולו בהרצליה. העדיף משחק התקפי (צילום: באדיבות אתר דאבל פס)

איך הגעת לחדרה?
"ביום האחרון של מועד ההעברות קיבלתי פנייה מהיו"ר אורן גולן. עשיתי בירורים על המועדון ושמעתי רק דברים חיובים והבנתי שמדובר בקבוצה שיודעת לקלוט את השחקנים בצורה טובה וקבוצה שרצה בצמרת, והחלטתי לעשות את המעבר שלי".

ואיזה מועדון גילית בשבוע הראשון שלך?
"מדובר במועדון מאוד חם עם שחקנים מצוינים שמכבדים ועוזרים להתאקלם בנוסף למאמן וההנהלה. כעת נשאר לי רק להחזיר להם על המגרש".

בתחילת העונה שיחקת עם הבלם אלירן חודדה בנצרת עילית וכעת אתה מצטרף אליו לחדרה.
"בהחלט. דיברתי עם חודדה לפני שחתמתי ושמעתי רק מילים טובות. היה לזה חלק גדול בהחלטה שלי לחתום בחדרה".

על פי מה שראית במשחק מול הרצליה, יש הבדל גדול בין הליגה הלאומית לליגה א' לדעתך?
"האמת שלא כל כך. המשחק מאוד דומה. מדובר במשחק פיזי ופחות מהיר מהליגה הלאומית, אבל עדיין אני חושב שהסגנון ההתקפי של חדרה יעזור לנו לעשות עונה טובה ולעלות ליגה".

חשבת בתחילת העונה שתשחק בליגה א'?
"לא, ואני יכול להגיד לך שהיה לי קשה לרדת לליגה א', אבל בסיטואציה שנוצרה הבנתי שהחיבור שלי עם חדרה זה הדבר הטוב ביותר עבורי ועבור חדרה. נצרת עילית מועדון מאוד טוב, אבל שנלחם על החיים בליגה. חדרה קבוצה יותר התקפית וזה היה השיקול. אני אוהב להריח את השערים ומקווה שאבקיע כמה שיותר".

בנצרת עילית לא כבשת אף שער העונה.
"אפשר להתעסק בתירוצים כאלה ואחרים, אבל הסיבה העיקרית היא המשחק ההגנתי של נצרת עילית. זה היה לי קשה ולכן באתי לקבוצה התקפית, בכדי לכבוש שערים ולהוכיח את עצמי".

מה אתה מצפה מעצמך העונה?
"אני לא מסתכל על המספרים שלי ולא מסתכל על עצמי אלא רואה את חדרה כקבוצה ורואה את המטרה של חדרה, שהן לעלות ליגה. את התרומה שלי ישפטו בסיום העונה".

אתה מאמין שהקבוצה הזאת יכולה לעלות ליגה?
"בהחלט. אני חושב שיש לנו את הכלים ויש פה מועדון שבנוי נכון ואני מצטרף למכונה משומנת ומקווה לתרום כמה שאני יכול".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות