fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנחנו רוצים להרגיש פיינל פור"

אין מאושר ממנו. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עירוני נהריה מתחילה להתגבש לקראת העונה הקרובה, שתהיה מאתגרת מאד מבחינתה, כשהמטרה תהיה להמשיך את היכולת הטובה מהשנתיים האחרונות ואפילו לקחת אותה צעד אחד קדימה אל הפיינל פור.

מאמן הקבוצה אריק אלפסי קיבל את הקרדיט מההנהלה ויפתח עונה שלישית על הקווים בעין שרה. בצד המקצועי, אלפסי נאלץ להיפרד מהקפטן ערן אסנטי שפרש מכדורסל בעקבות מעבר עם אשתו הטריה לארה"ב

אלפסי: "אני לא רואה בליגה שלנו הרבה מאמנים שממשיכים ואני מודה באמת על האמון של ההנהלה וראש העיר על הבחירה בי".

אין מאושר ממנו. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

היה לך ספק שלא תמשיך לעונה נוספת?
"לא, לא היה לי ספק. כשסיימנו את המשחק החמישי בירושלים זה היה מאד מאכזב ומתסכל. כשאתה מסתכל על התמונה המלאה איפה התחלנו את העונה ולאן הגענו,אני חושב שעירוני נהריה עשתה צעד מאד יפה ומשמעותי העונה הזאת. אני חושב שעשינו עונה טובה מאד".

הייתה עונה מאד שוויונית ויש כאלה שכבר הריחו את ריח האליפות באוויר.
"דיברתי על זה במסיבת העיתונאים ברבע הגמר, שכל 8 הקבוצות יכולות להרגיש שהן יכולות לקחת אליפות וגם אנחנו היינו קרובים לשם לפחות בלהגיע לפיינל פור, אבל זה היסטוריה ואנחנו צריכים להסתכל בכבוד גדול על העונה שעשינו. שיחקנו 20 משחקים באירופה וזה לא היה פשוט אבל בסיבוב השלישי, אחרי שכבר סיימנו עם אירופה, ראינו קבוצה מאד מחויבת שנהנית לשחק ומפרגנת".

צירפת את דנזל ליוינגסטון ששיחק בליגה הלאומית, ספר עליו קצת.
"שחקן מאד מעניין. מוכשר וצעיר שמאד רעב להצליח. עשה מספרים מפלצתיים בליגה השנייה. הוא שומר טוב עם קליעה מצוינת. אני חושב שהוא יכול לבוא מהספסל ולהיות שובר שוויון או אחד כזה שמשנה את המשחק כמו שניק פאוסט עשה את זה רק שהוא קצת יותר יציב".

מאוכזב. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יש למאמנים חשש מסוים לגעת בזרים שמשחקים בליגה הלאומית.
"יש חששות, אבל לא החתמתי אותו כזר מרכזי, אלא כזר רביעי. אני חושב שאם הוא יביא את היכולות שלו למגרש אז הוא יוכל לתרום. יש הרבה זרים שהגיעו מהליגה השנייה ועשו את הקפיצה הזאת. ברור שהוא יצטרך לעשות התאמות ולהביא את עצמו לרמות יותר גובות אבל אני לא חושש מזה".

ראש העיר, התומך הכי גדול של הקבוצה רוצה בשנה הבאה לסיים מקום אחד יותר גבוה.
"ראש העיר תומך ואוהד מספר אחד של הקבוצה. נהריה בשנתיים האחרונות סיימה את הליגה באותו מאזן במקומות 4 ו-6 ופעמיים הגיעה לרבע גמר. כמובן שאנחנו רוצים להרגיש את הפיינל פור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות