fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמיצה, טובת לב ובת למופת

כך תזכור משפחת פיינברג מנהריה את הבת והאחות, נטי, מגישת חדשות בערוץ 10 שנפטרה במפתיע בגיל 38 בזמן שעבדה בהונגריה
געגועים. נטי פיינברג והאם אסתי (צילום רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)
געגועים. נטי פיינברג והאם אסתי (צילום רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)

אבל כבד בבית משפחת פיינברג בנהריה. נטי פיינברג מגישת החדשות בערוץ 10, שהייתה מוכרת וידועה בארץ בזכות כישרונה הרב, התמוטטה בשבוע שעבר במהלך עבודתה במערכת טלוויזיה זרה בהונגריה והיא רק בת 38.
הוריה אסתי ומאיר ואחיה גבי ועדי מתקשים לקבל את הטרגדיה הגדולה שלא יזכו לראות יותר את נטי היקרה שלהם, שהייתה אשה אמיצה, טובת לב ובת למופת. בביתם בנהריה מתקבצים  חברים ובני משפחה, מנסים לעכל את האובדן הגדול.

גופתה הוטסה מהונגריה לנהריה כשאחיה גבי מלווה אותה בכאב גדול מאוד.   הלווייתה נערכה ביום שישי שעבר בבית העלמין בכברי. זו הייתה הלוויה קשה מאוד. אף אחד לא  העלה בדעתו כי חייה של נטי יסתיימו כך.

געגועים. נטי פיינברג והאם אסתי (צילום רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)
געגועים. נטי פיינברג והאם אסתי
(צילום רפרודוקציה: אדריאן הרבשטיין)

נטי עלתה עם הוריה ואחיה גבי מארגנטינה לנהריה בשנת 1982, כשהייתה בת חמש. היא הייתה מוכרת באזור הצפון ועבדה כמפיקה ושדרנית ברדיו חיפה וברדיו צפון.

נטי הצטרפה לערוץ 10 לפני חמש שנים והגישה את מבזקי החדשות. בהונגריה, לשם הגיעה באוגוסט האחרון, אחרי שכבר עבדה שם מספר פעמים, היא ערכה תוכנית שעשועונים לעשרות מדינות בעולם, ביניהם גם לאיראן. נטי הייתה מאד מוערכת, אשת עבודה שהיה חשוב לה להגשים את הקריירה שבנתה. בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "ישראלית עורכת תוכנית לאיראנים, אם תרצו אין זו אגדה".

אמה אסתי סיפרה בכאב: "אנחנו לא מבינים עדיין מה קרה. אני מרגישה שהיא פשוט נעלמה לי. דיברנו עם נטי ביום שישי בשעה 11:00 בבוקר, היא הייתה מאושרת. סיפרה שהיא מאוד מרוצה ומצאה דירה. היא סיפרה שקיבלה לערוך תוכנית טלוויזיה מאד פופולרית. היא אמרה לי 'אמא אני עובדת והצוות מאוד נחמד, אנחנו שותים קפה וממש כיף'. שמחתי לשמוע. נטי הייתה שוחרת שלום, הייתה גאה שהיא, כישראלית, מצליחה לפרוץ דרך. היא סיפרה שהיא ביום חופש והולכת לקנות לדירה שלה דברים יפים".

אביה מאיר: "בארבע אחרי הצהריים התקשרה אלינו חברה שלה מהעבודה ואמרה שלקחו אותה באמבולנס לבית החולים. נבהלנו מאוד, חשבנו שהיא התעלפה ואולי לא שתתה מספיק. לא דמיינו שזה דרמתי. אחיה גבי הספיק להזמין כרטיס טיסה ולהגיע לבית החולים, וגם אנחנו הזמנו כרטיסים לשעה מאוחרת יותר. אבל זה היה מאוחר, המצב של נטי היה מאוד קריטי ולא הספקנו לצאת מהבית".

הוריה מספרים כי נטי נפטרה ממפרצת בכבד, מחלה נדירה מאוד, שגם לא אופיינית לגילה. אחיה ארגן את כל סידורי הטסת גופתה יחד עם השגרירות.

מאיר: "נטי שלי הייתה ילדה מקסימה, היו לה המון חלומות, הייתה הגאווה שלנו כשהופיעה בערוץ 10 והצליחה לעבוד במקצוע שכל כך אהבה. היא הייתה מאוהבת בעבודה. היה לה מאוד חשוב להצליח בטלוויזיה, והרדיו היה החיים שלה.  אנשים כל הזמן מגיעים לנחם אותנו, גם כאלה שלא הכרנו, ושמענו מכל כך הרבה אנשים עד כמה אהבו אותה. לא ידענו שהיא הייתה בקשר תמידי עם כל החברות שלה והייתה אהובה כל כך. זה גורל אכזר. אני לא אדם דתי אבל אלוהים עושה תוכניות לכל אחד והוא רצה אותה עכשיו. החלום שלי היה לראות אותה מתחתנת, ייחלנו לזה כל הזמן".

אסתי: "הטבע הוא שהילדים יקברו את ההורים, אבל אנחנו מבינים שכבר אין שום דבר טבעי בעולם הזה. היא נעלמה לנו ואנחנו מאד מתגעגעים אליה. נטי הלכה עם חיוך, היא הייתה מאושרת".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות