fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמו של אמיר פרישר- גוטמן: "אני מסרבת להאמין שזה קורה לנו, הילד המדהים שלי איננו"

בביתה בקרית ים יושבת שרה שמעון, אמו של אמיר פרישר גוטמן, כואבת ובוכיה. "איך אפשר להמשיך לחיות, אבל אני חייבת, בשביל הילדים והנכדים ועם החוליה החסרה", אמרה בראיון להד הקריות שיתפרסם ביום שישי הקרוב
שרה שמעון, אימו משל אמיר פיי גוטמן. צילום: דורון גולן
שרה שמעון, אימו משל אמיר פיי גוטמן. צילום: דורון גולן
הבמאי והזמר אמיר פרישר- גוטמן, בן 41, יובא מחר למנוחות בבית העלמין האזרחי 'מנוחות עולם' בנתניה. חבריו ובני משפחתו עדיין מתקשים לעכל את האסון הנורא. הציבור בארץ מבכה על מותו של גוטמן, שהיווה השראה גדולה להמונים.
טקס האשכבה של פרישר- גוטמן, יתקיים מחר (שלישי)  בתיאטרון הבימה בתל אביב באולם רובינא החל מהשעה 10:00 עד השעה 14:00.
בין השעות 10:00 ל- 12:00 יוצב ארונו באולם רובינא. בשעה 12:00 יתקיים טקס אשכבה למשך כשעה, בשעה 13:00-13:30 ניתן יהיה להמשיך לחלוף על פני הארון ובשעה 13:30 ייצא הארון מהתיאטרון הלאומי. הלווייתו תתקיים בשעה 18:00 בנתניה. לבקשת המשפחה, המלווים התבקשו להגיע לטקס הלוויה בלבוש לבן וכי הפרחים שיביאו יהיו בצבע לבן, במקום גם יסופקו פרחים לבנים.
אתמול (שני) הודיעה הנהלת בית החולים רמב"ם שלמרות כל המאמצים הרפואיים נקבע מותו של פרישר גוטמן.
פרישר -גוטמן טבע בחוף נווה- ים בעתלית, לאחר שנכנס לים עם אחייניתו וחברה נוספת. השלושה נסחפו בזרם. גוטמן הציל את אחייניתו, אך טבע ונמצא מחוסר הכרה.  צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה. במחלקת טיפול נמרץ ברמב"ם הצליחו לייצב לו דופק, אך מסרו כי מצבו קריטי ביותר.
לפני שנה וחודש נאמר  לו כי התגלה בגופו סרטן והוא אושפז. את יום הולדתו ה-40 בילה בבית החולים כשהוא מוקף באלפי ברכות ממעריצים. כחודשיים לאחר מכן האבחנה התגלתה כשגויה, לאחר שעבר סדרת טיפולי כימותרפיה.  פרישר -גוטמן ארגן ביום שישי האחרון מסיבה לחברים ובני משפחה בחוף הים, ביום השנה להחלמתו, אותה כינה כ"יום הולדתו השני". מאז המקרה הרצה להורים לילדים חולי סרטן ונחשב לפורץ דרך.
אמיר פרישר גוטמן לפני חמישה חודשים בתיכון קרית חיים (צילום באדיבות בית הספר)
פרישר -גוטמן לפני חמישה חודשים בתיכון קרית חיים (צילום באדיבות בית הספר)
"איך אפשר להמשיך לחיות?"

בביתה בקרית ים נמצאת שרה שמעון, אימו של פרישר גוטמן, כואבת ובוכייה מהטרגדיה הגדולה שפקדה את משפחתה.  שמעון עוד לא הספיקה להתאבל על מותו של בן דודה, שהיה לה לאח ונקבר ביום שישי שעבר. יממה לאחר מכן שמעה כי בנה טבע והציל את נכדתה בת החמש.

 בראיון, קשה ועצוב ל"הד הקריות" שיתפרסם במלואו ביום שישי הקרוב מנסה שמעון לעכל את הנורא מכל.

"התחושות שלי הכי קהות מיום שישי, אני מרחפת על ענן, המוח מסרב לקלוט, אני בסרט. אני שואלת את עצמי מה כולם עושים אצלי בבית, כבר אתמול חיכו לנו מתחת לבית כל כך הרבה אנשים. אני מסרבת להאמין שזה קורה לנו, הילד המדהים שלי איננו. הוא נגע בכל כך הרבה מקומות, בכל כך הרבה אנשים, עשה כל כך הרבה דברים והכל בצניעות שלו. מספר האנשים שנעזרו בו ללא חשיפה, הכל הוא עשה בצניעות עד השנה האחרונה שדיבר בתקשורת ובכנסת וגם אז, הוא עשה הכל שלא עבורו, תמיד בשביל האחר.

שרה שמעון, אימו משל אמיר פיי גוטמן. צילום: דורון גולן
שרה שמעון, אמו של אמיר פרישר גוטמן. צילום: דורון גולן

"ילד מדהים, חבר שלי. יכולתי לדבר איתו על הכל.
כל שבוע נסעתי לבקר את הנכד שלי וכל פעם שאמיר היה מחזיר אותי לרכבת,

דיברנו על הכל. לא היה משהו שהוא לא ידע להגיד לי, להעמיד אותי במקום. עם מי אדבר עכשיו".

"ביום חמישי שמעתי על נערה שהתאבדה ואמרתי לבעלי שאני לא יודעת איך ההורים יכולים להמשיך לחיות אחר כך והיום אני שואלת שוב, איך אפשר להמשיך לחיות, אבל אני חייבת, בשביל הילדים והנכדים ועם החוליה החסרה. ביום חמישי נסעתי להפגנה של הלהט"בים  בתל אביב וביום שישי הגיעו שלושת ילדי, להלוויה של בן דודי. אני בת יחידה, לא היו לי אחים ובן הדוד היה כמו אח בשבילי וכמו דוד לילדים שלי. כל כך בכיתי, שאלתי למה?. יום אחרי שוב שאלתי למה?  אני מבקשת שימשיכו לאהוב אותו, לא כסלב, לא כסטאר, אלא כאדם".

הראיון המלא, יום שישי, עיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות