fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אל תתבלבלו: יוני ג'ורנו זה "רק – נתניה שלנו"

ועדת הבחירות דחתה את העתירה של יוני ג'ורנו להוסיף את שמו לפתקים של סיעתו בקלפי בבחירות
יוני ג'ורנו והפתק הנכון
יוני ג'ורנו והפתק הנכון

מעכשו אמור "נתניה שלנו  – רק". יו"ר סיעת נתניה שלנו, עו"ד יוני ג'ורנו, הגיש עתירה לבית המשפט המחוזי בטענה כי שמו לא יופיע על פתק ההצבעה בקלפי, אלא רק אותיות הרשימה "רק" ושם הסיעה. ועדת הבחירות בנתניה לא הביעה התנגדות לעתירה אולם נציגת פרקליטות המדינה המייצגת את ועדת הבחירות הביעה התנגדות בבית המשפט בטענה כי גם אם אכן הוטעה ג'ורנו בידי ועדת הבחירות בזמן מילוי טפסי הסיעה, אין זה בסמכותם כעת לאשר או להתנגד לשינוי שם הסיעה.

בפסק הדין כתבה סגנית נשיא בית משפט המחוזי לוד, השופטת ורדה מרוז: "אכן מדובר במקרה מצער, כעולה מדברי העותר לפיו הוטעה לחשוב שפרטיו ימולאו בידי אחרים, והדבר לא נעשה. אולם על פי הוראות החוק לא ניתן לתקן את הפגם".

עו"ד ג'ורנו טען בבית המשפט כי שמו הוא "המותג", הציבור מכיר אותו מעשייתו הציבורית רבת השנים, ואם שמו לא יופיע על פתקי ההצבעה עלול להיגרם לו נזק. "עשר שנים בניתי את השם בשתי ידיי, פעלתי למען הציבור במאות מקרים, הייתי מענה 24/7 לפניות שהרשויות לא ענו, הייתי יועץ, פסיכולוג, עורך דין ועובד סוציאלי לציבור. אנשים מכירים את השם לי. את "נתניה שלנו" הקמתי לפני שבעה חודשים והשם שלי הוא כרטיס הביקור שלי", טען ג'ורנו בבית המשפט.

כבוד השופטת מרוז ענתה בתגובה כי עם כל ההבנה ויש אמת בדבריו של ג'ורנו, אין בסמכותו של בית משפט לקבוע אחרת, שעה שנחתמו טפסי הבחירות במשרד הפנים.

נתניה שלנו- רק - הפתק הנכון
נתניה שלנו- רק – הפתק הנכון

עם כל האכזבה, ג'ורנו אופטימי ומאמין שהציבור הרחב אשר מוקיר ומכיר אותו יבוא ויצביע בהמוניו. "אין בליבי על איש, הטעות היא אך ורק שלי. בזמן מילוי חוברת ההרשמה לא ציינתי את שמי בנוסף לשם הסיעה, היות וחשבתי כי זה ברור. אני בטוח כי סיעת 'נתניה שלנו' בראשותי תצליח ותהיה הפתעת הבחירות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות