fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמוני אימץ 10 משפחות נזקקות ורכש להן מצרכים לארוחת החג

מנהלת אגף הרווחה, סלי ברקוביץ, ציינה כי עמותת "הידידות" העניקה השנה 110 תווי קניה על סך 550 שקל כל אחד לרכישת מזון ובגדים
חבילות מזון לנזקקים. לתת מהלב
חבילות מזון לנזקקים. לתת מהלב

למעלה מ- 400 חבילות מצרכי מזון חולקו השבוע למשפחות נזקקות ולניצולי שואה בנצרת עילית. פקחי העירייה הובילו את החבילות עד לבתיהם של תושבים בעלי מוגבלויות וניצולי שואה. חלוקה בוצעה על פי רשימות של אגף הרווחה וכן צורפו עולים חדשים שנקלטו בחודשים האחרונים בעיר וביניהם קהילת בני שבט המנשה.

חבילות מזון לנזקקים. לתת מהלב
חבילות מזון לנזקקים. לתת מהלב

ראש העיר רונן פלוט הודה לתורמים שהתגייסו לפרויקט וכן ציין את פעילותן של עמותת חסד שונת שמגייסות אף הן כמות נכבדה של מצרכי מזון ומחלקות לנזקקים. "הפנים היפות של נצרת עילית מתגלות ערב החג במלוא תפארתן, מחמם את הלב לאות את התושבים מתנדבים ותורמים מכל הבא ליד, עמותות חסד וקהילות שלמות מתגייסות על מנת שלא תהיה בעיר לו משפחה אחת שלא יהיה לה במה לעשות את הסדר".

מנהלת אגף הרווחה, סלי ברקוביץ, ציינה כי עמותת "הידידות" העניקה השנה 110 תווי קניה  על סך 550 שקל כל אחד לרכישת מזון ובגדים. התווים חולקו  על ידי העמותה למשפחות נזקקות . כמו כן נתקבלו באגף פניות של תושבים המבקשים להתנדב ותורם אנונימי שביקש לאמץ 10 משפחות נזקקות ולרכוש עבורן את כל המצרכים לארוחת החג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות