fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלכס גדלקין חוזר לראשות דירקטוריון המתנסי"ם

ממלא מקום ראש עיריית נצרת עילית אלכס גדלקין נבחר השבוע פה אחד לכהן בתפקיד יו"ר דירקטוריון רשת המרכזים הקהילתיים. "פנינו להרחבת סל התרבות העירוני והגדלת ההיצע כך שייתן מענה לכל קבוצת גיל ואוכלוסייה", אמר גדלקין
גדלקין (צילום נפתלי לרר)
גדלקין (צילום נפתלי לרר)

מ"מ ראש העיר נצרת עילית, אלכס גדלקין, מונה השבוע ליו"ר דירקטוריון המרכזים הקהילתיים בעיר, תפקיד בו שימש בעבר.

השבוע התכנסה ישיבה מיוחדת של חברי הנהלת רשת המרכזים הקהילתיים והדירקטוריון. המנכ"ל דני ויצמן הציג סקירה מקיפה על פעילות הרשת בשנה החולפת ונתונים על היקף צרכני התרבות מקרב תושבי העיר שלוקחים חלק במגוון היצע הפעילות של הרשת. "4,878 איש לוקחים חלק בפעילות הקבועה: חוגים, תיאטרון, מופעים, קונצרטים, אומנויות הבמה,השכלת מבוגרים, תכנית "עולמות" וקונסרבטוריון",  אמר ויצמן וציין כי בקרוב מתוכנן להיפתח מרכז  למידה חדש  במרכז ברקוביץ ויפעל לרווחת התושבים".

גדלקין (צילום נפתלי לרר)
גדלקין (צילום נפתלי לרר)

ראש העיר רונן פלוט הודה לחברי ההנהלה ולעובדים על פועלם המסור והמקצועי לאורך כל ימות השנה. פלוט אמר כי הוא מעריך פעילות זו ורואה בה חשיבות עצומה בהיותה משפיעה על איכות חיי התושבים ורמת השירותים שהם מקבלים בתחומי התרבות והפנאי. עם זאת אמר ראש העיר כי במצב הכספי הקיים, בעת שהעירייה מתמודדת עם גרעון כבד וגם רשת המתנסי"ם מנהלת תקציב גירעוני, הצורך הוא לצמצם בהוצאות ולהתייעל. "אנחנו לא יכולים להיכנס לגרעון נוסף ולהגיע למציאות של שוקת שבורה. בקושי רב הצלחנו להציל את החברה הכלכלית מקריסה מוחלטת ופשיטת רגל, אני לא רוצה להגיע למצב הזה ברשת", אמר פלוט וציין כי הוא נחוש לגייס תקציבי חוץ ולהפנות אותם להקמת פרויקטים גדולים, בתוכם שיפוץ הבריכה המחוממת ואולם הספורט הסמוך לטובת פעילות פנאי עבור התושבים.

"אני בא ממקום של הערכה גדולה למקום ולצוות המקצועי שמוביל את הפעילות, פנינו להרחבת סל התרבות העירוני והגדלת ההיצע כך שייתן מענה לכל קבוצת גיל ואוכלוסייה", אמר גדלקין, שמחליף  את מנהלת אגף הקליטה בעירייה תניא מקרוב, ששימשה בתפקיד בשנה וחצי האחרונות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות