fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי אבוטבול כתב: "נחקרתי באזהרה במשטרה"

אלי אבוטבול (זכרון שבלב)
אלי אבוטבול (צילום: זכרון שבלב)

היחידה הארצית לחקירות הונאה חקרה הבוקר (שלישי) בכיר במועצה המקומית זכרון יעקב, בגין חשד לכך שאיים על איש עסקים מתחומי המועצה שיפגע בו באמצעות מניעת קידום ענייניו במועצה על רקע התנגדותו לפרויקט שביקשה המועצה להקים.
במסגרת החקירה נחקרו מעורבים נוספים חלקם באזהרה ובוצעו פעולות חקירה נוספות, לרבות תפיסת מסמכים. לבכיר מיוחס חשד לביצוע עבירות איומים ושימוש לרעה בכח המשרה ובתום חקירתו שוחרר לביתו בתנאים מגבילים, לרבות אי יצירת קשר עם המעורבים בפרשה וערבות עצמית".
שעות. לאחר ההודעה כתב ראש מועצת זכרון יעקב בדף הפייסבוק שלו כי הוא "הבכיר" שנחקר באזהרה.

אלי אבוטבול (זכרון שבלב)
אלי אבוטבול (זכרון שבלב)

בפוסט של אבוטבול לתושבים נכתב: "ביום א׳ 20.3 בבוקר חייגו אליי ממשטרת חיפה וביקשו לתאם עימי מועד הגעה אליהם בענין תלונה שהוגשה נגדי. תיאמנו שההגעה שלי תהיה היום ב-13:00, כשהגעתי למחלקת חקירות בחיפה הוסבר לי שהתלונה הוגשה על ידי מנהל מלון עדן אין. בגין שיחה שהתקיימה בינינו לפני כשנה ולפיה איימתי שלא לקדם תוכניות בניה של מלון עדן אין"…image

"נחקרתי אך ורק על נושא זה, סיפרתי לחוקר את המניעים לאותה שיחה ואת חשיבות הפרויקט עבור ״זוגות צעירים״ בני המושבה. עניתי על כל השאלות, סיימתי את החקירה ואני ממשיך בעבודה השוטפת והרגילה למענכם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות