fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אלישבע" ישופץ ב-650 אלף שקלים

לאחר שפנה למשרד החינוך בנושא, חבר מועצת פרדס חנה-כרכור, נחמיה מנצור, מרוצה: "התיכון מוזנח כ-40 שנה למרות שהוא היחיד באזור לבנות דתיות"
מוביל. בית הספר אלישבע צילום: מועצת פרדס חנה-כרכור
מוביל. בית הספר אלישבע צילום: מועצת פרדס חנה-כרכור

 

בשורה לתיכון הדתי לבנות אלישבע בפרדס חנה-כרכור: ועדה מטעם משרד החינוך העבירה עם פתיחת שנת הלימודים תקציב מיוחד של 650 אלף שקלים לטובת שיפוצים בבית הספר, שהועברו למועצה כדי שתקצה אותם למטרה זו. מדובר בוועדה הדנה בהעברת תקציבים מיוחדים לשיפוצים בבתי ספר ברחבי הארץ, והתקציב לאלישבע נכלל בהם השנה. כעת אמורה המועצה לבצע את העבודות בבית הספר.

חבר מועצת פרדס חנה-כרכור מסיעת הבית היהודי, נחמיה מנצור, פנה למשרד החינוך לפני כחצי שנה בנושא, וכעת הוא שבע רצון מהחלטת הוועדה. הוא מסביר: "במתחם בית הספר יש, בנוסף למבנה הראשי הישן בן שלוש הקומות, מבנים ישנים שנבנו לפני כ-50 שנה ומצבם דורש שיפוצים. שיפוצי הקיץ שעורכת המועצה דרך קבע במוסדות חינוך לא מכסים את הצורך במקרה הזה. פניתי ללשכת שר החינוך והסברתי שבית הספר מוזנח כבר שנים רבות, קרוב ל-40 שנה, בעוד שמבחינה חינוכית הוא בית ספר מוביל ואף יחיד באזור לבנות דתיות ונותן מענה לבנות מהאזור כולו, מאור עקיבא ועד אליכין. לפרדס חנה-כרכור יש נטייה ליפול בין הכיסאות מבחינת תקציבי סיוע. היא לא כפר ולא עיר ולא מוגדרת כעיירת פיתוח. מן הראוי שיתייחסו אלינו יותר".

ממועצת פרדס חנה-כרכור נמסר: "הרשות מקבלת בכל שנה ממשרד החינוך הרשאות לבינוי ולשיפוץ מבנים וכיתות חינוך. במסגרת ההרשאות שקיבלנו השנה התקבלה גם ההרשאה על סך כ-650 אלף שקלים לשיפוץ בית הספר אלישבע".  

ממשרד החינוך נמסר: "הרשויות המקומיות מקבלות בהתאם לצורך הרשאות לבינוי ממוסדות חינוך או לשיפוצם. באשר למקרה הנדון, יצוין כי הרשות קיבלה הרשאה לשיפוץ המוסד החינוכי. הרשות תבצע את העבודות כמתוכנן על פי התהליך המקובל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות