fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליצור נתניה נפרדה ממאמנה אסף דותן

אליצור עירוני נתניה (צילום: הפייסבוק הרשמי)

אליצור נתניה כדורסל סיימה את העונה באכזבה לאחר שלא העפילה לליגה הלאומית. למרות ששלטה בליגה לאורך כל העונה והייתה במקום הראשון, נכשלה הקבוצה ברגע האמת מול מכבי קריית מוצקין ותישאר בליגה השנייה. גורם במועדון אמר השבוע: "אי אפשר להגדיר את העונה הזאת ככישלון, מפני שהיינו שם עד השנייה האחרונה, אבל בסופו של יום, העונה הסתיימה באכזבה גדולה".

במועדון כבר החלו לחשוב על העונה הבאה, כאשר ההחלטה הראשונה של ראשי המועדון היא שאסף דותן לא ימשיך לאמן את הבוגרים. במועדון הדגישו כי דותן לא פוטר וכי הוא ימשיך לאמן במחלקת הנוער של המועדון. דותן עצמו לא אהב את ההחלטה, אבל החליט ליישר קו ולהישאר במערכת.

עדיין לא הוחלט מי יאמן את הקבוצה כשעל הפרק מספר מועמדים. המנהל המקצועי רובי בלינקו וראשי המערכת, מעוניינים במאמן בעל שם עם ניסיון בליגה הלאומית, שיהיה מוכן לרדת לארצית ולהישאר עם הקבוצה אם תעלה ללאומית. אחד המועמדים הוא עידן פלדה, שאימן את הפועל רמת גן בעונה שעברה ובעל רזומה מוכח בלאומית. פלדה אימן את ברק נתניה לפני הפירוק והוביל אותה עד סדרת חצי גמר הפלייאוף בה הפסידה 2:1 לקריית אתא.

אליצור עירוני נתניה (צילום: הפייסבוק הרשמי)
אכזבה גדולה. אליצור נתניה (צילום: אליצור נתניה)

רוב הסגל צפוי להמשיך לעונה נוספת, עם צעירים כמו מתן לבנטר ועידן מהרט. סימן השאלה הגדול ביותר הוא הקפטן אלירן גואטה. במועדון ממתינים לשמוע מהשחקן בן ה-42 אם ימשיך לשחק בעונה הבאה. בסביבתו של גואטה אומרים כי הוא מעוניין להמשיך עונה נוספת, שככל הנראה תהיה עונת פרישה ולאחריה ישמש בתפקיד מקצועי במועדון.

למרות שנותרו כמעט ארבעה חודשים עד פתיחת העונה הבאה, בנתניה מביטים בדאגה צפונה, לעבר הפועל עכו שמתכוונת להסתער על העלייה וכבר מתחמשת בשחקנים עם עבר עשיר בליגות הבכירות.

ביום ראשון הקרוב תיערך בפארק המים בקיבוץ שפיים חגיגת סיום העונה של מועדון הכדורסל העירוני, שרשם העונה הישגים מרשימים במחלקת הנוער. קבוצת הנוער בהדרכת איתי לוי שלא ימשיך בעונה הבאה, הגיעה עד סדרת חצי גמר הפלייאוף, אבל נכנעה 3:2 למכבי תל אביב, שבסופו של דבר גם זכתה באליפות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות