fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלון בקל מכרמיאל נרצח בפיגוע הירי בתל אביב

הלוויתו של אלון בקל תתקיים מחר (ראשון) בשעה: 15:00 בבית העלמין בכרמיאל
אלון בקל (צילום סלפי)

 

שני בני אדם נרצחו בצהריים (שישי) ביריות בפאב "סימטא" ברחוב דיזנגוף בתל אביב. אחד הנרצחים הוא אלון בקל (26) מכרמיאל.

בקל גדל בכרמיאל והעתיק את מגוריו לאחרונה לתל אביב. הוא החל לעבוד כמנהל בפאב בו נגמרו חייו.

אבל כבד ירד על העיר ועל כל חבריו וחברותיו של בקל המבכים כי חברם הטוב נרצח בדם קר.

בקל כתב בעמוד הפייסבוק שלו ביום הזיכרון האחרון: "23,320 זה המספר הבלתי נקלט של אותם ואותן גיבורים וגיבורות שנתנו את החיים שלהם בשביל שאנחנו נוכל לחיות כאן. כאן, בארץ ישראל. אותה ארץ אחת, יחידה ומיוחדת. אותה ארץ שחיים בה אנשים מכל הסוגים, הגזעים והמינים.

"אותה ארץ שיש לנו רק אחת כמוה ונעשה ה-כ-ל למענה. זאת אותה ארץ שמלאה בטוב וברע, שיש בה מי שצועק על דייל שימכור לו שוקולד,שיש בה מי שחותך את כולם ברמזור, את זה שידפוק לך את האוטו ולא ישאיר פתק ועוד שלל דוגמאות לישראלי הפחות יפה. ויש בה, אנשים אשר נותנים את כל כולם למענה. את אלה שנותנים יד לחלש, שמחפשים לעשות את הטוב בכל דרכיהם, שעושים ימים כלילות ומתכננים מה ואיך לעשות שיהיה פה יותר טוב לכולנו.
"בשביל אותם גיבורים ובשביל אותה הארץ, אנחנו נתייצב בכל פעם ונעשה את 'ההכי טוב' שלנו בכל קריאה למילואים, גם שזה לא 'בא טוב' לפעמים, בשביל שנהיה הכי מוכנים ומאומנים למערכה הבאה. כשתבוא.

"מי ייתן ועד ליום הזכרון הבא לא יתווסף אפילו עוד שם אחד לרשימת הגיבורים היותר מדי ארוכה הזאת. זמן לקום, להצדיע ולזכור את כולם".

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר ביקר היום (שבת) בבית המשפחה:״אסון נפל על המשפחה שאותה אני מכיר את באופן אישי. אני יודע שאין מילים אשר ינחמו אותם בשעה כזאת. כל תושבי העיר יחד נחבק אותם חזק וניהיה שם עבורם״.

הלוויתו של אלון בקל תתקיים מחר (ראשון) בשעה: 15.00 בבית העלמין בכרמיאל.

אלון בקל
אלון בקל (צילום פרטי)

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות