fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה גדולה: שגיא מוקי חוזר הביתה ללא מדליה

אכזבה גדולה למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בריו ולג'ודוקא מנתניה שגיא מוקי שיחזור הביתה ללא מדליה אולימפית. מוקי שהגיע לריו עם פציעה בגב, הגיע עד לקרב על מדליית הארד ולפני זמן קצר הפסיד לגיאורגי לאשה דאבטאושווילי שניצח אותו באיפון.

Photo 08-08-2016, 23 17 37
מאוכזב על המזרן. שגיא מוקי (צילום מסך)

בשלב חצי הגמר מוקי הפסיד לרוסטם אורז'וב מאזרבייג'אן המדורג שני בעולם שניצח ביוקו. בשלב רבע הגמר מוקם יותר הערב ניצח מוקי באיפון את האמריקאי ניקולס דלפופולו (37 בעולם). מוקדם יותר ניצח מוקי בשלב שמינית הגמר את הגרמני איגור ונדטקה בוואזארי. בשלב הראשון ניצח מוקי את רוקי דראשקיץ' הסלובני המדורג 14 בעולם באיפון.

נגד הגיאורגי בקרב על הארד (צילום מסך)

אורית אמא של שגיא: ״יום לא קל. היינו מאד אופטימיים. שגיא נפצע בגב מאד קשה ועד לפני שבועיים אני גרבתי לו גרביים. אני כל-כך גאה בבן שלי שלא ויתר והלך עד הסוף. הוא עבר המון טיפולים אצל טובי המומחים ואני שמחה שהם העמידו אותו על הרגליים. הוא זכה להיות באולימפיאדה ונכון שהוא לא ניצח אבל בשבילי הוא מלך״.

צילום וידאו שלומי גבאי

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר: "תושבי העיר נתניה גאים בהישג המכובד של שגיא מוקי, הספורטאי המקסים והמוכשר ומברכים אותו ואת מאמנו אורן סמדג'ה ואת בני משפחתו. בשמי ובשם תושבי נתניה מאחלים הצלחה לכל הספורטאים בהמשך המשחקים ומייחלים גם להצלחתה של תושבת העיר ירדן ג'רבי״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות