fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה גדולה בחדרה מפסילת שער שוויון בדקה ה-90

שחקני חדרה, צילום: שלומי גבאי ארכיון

אכזבה קשה ובעיקר הרבה כעס בהפועל חדרה לאחר ההפסד הביתי להפועל מרמורק 3:2. מצד אחד, במועדון זועמים על כך שהקבוצה הציגה מחצית ראשונה מחפירה כשנקלעה לפיגור 2:0 ובתחילת המחצית השנייה ספגה את השער השלישי, אך אז החדרתים חזרו למשחק עם שני שערים של אסי גומה וסמיר ביארטקביץ ובדקה האחרונה הגיע שריקה מפוקפקת של שופט המשחק טל זטלמן.

הקפטן החדרתי, יעקב אבבא, כבש שער שיוויון בדקה התשעים אך השופט פסל אותו בטענת נבדל. לכאורה, מדובר בהחלטה שגויה כאשר פרט לאבבא, היו ברחבת החמש של מרמורק שני שחקנים ועל פי החוק לא מדובר בנבדל. "בושה ששולחים שופטים צעירים שפוגעים בעבודה שלנו. יכול להיות שהנקודה הזאת תהיה מכרעת במקום שלנו בפלייאוף. הגיע הזמן שהשופטים ילמדו את החוקים" אמרו בחדרה.

שחקני חדרה, צילום: שלומי גבאי ארכיון
שחקני חדרה, צילום: שלומי גבאי ארכיון

מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, אמר בסיום: "אנחנו מאוד מאוכזבים כי היינו קרובים. לצערי הופענו רק למחצית השנייה. מדובר בפאנצ'ר וצריך להתעשת לקראת המשחק הבא. מרמורק היא קבוצה טובה שלא הפתיעה אותי. מצער אותי רק שהם בזבזו זמן שאומנם זה לגיטימי אבל יש גבול ובמשחק הזה זה לא היה ראוי כי אוהדים משלמים כסף לראות כדורגל ולא עצירות. אני לא מרוצה ממשחק ההגנה שלנו ולאחר שהיה לנו שיפור במשחק ההגנה במשחקים האחרונים, שוב חזרנו לספוג וכעת מסתכלים קדימה".

בנוסף במועדון כבר מסתכלים על מועד ההעברות בחודש ינואר והרצון של חדרה להתחזק בקשר משמעותי וזה אומר כי הקבוצה תצטרך להיפרד מאחד משני החלוצים- ויאם עמאשה או אוהד קדוסי. בחדרה סיפרו  כי במידה ושני השחקנים יסכימו לקצץ בשכרם אז לא מן הנמנע כי שניהם ימשיכו עד לסיום העונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות