fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איש העסקים מיקי קופל פרש מההתמודדות לראשות עיריית קרית אתא

מיקי קופל. צילום: דורון גולן
מיקי קופל. צילום: דורון גולן

איש העסקים מיקי קופל, הודיע על פרישתו מהתמודדות לראשות עיריית קרית אתא. לדבריו, אין כיום מי שיכול להתמודד על ראשות העירייה מול ראש העירייה המכהן, יעקב פרץ.

לפני כמה חודשים הודיע קופל כי הוא רואה עצמו כמועמד לתפקיד ראש העירייה. הוא הודיע כי הוא מכין מטה ורשימה של אנשי ביצוע שילוו אותו במהלך מערכת הבחירות. יצוין, כי התמודדות כזו מצריכה משאבים כספיים שנאמדים מכמה מאות אלפי שקלים ועד למיליון שקלים והיא קשה במיוחד כאשר ההתמודדות היא מול ראש עירייה מכהן שנהנה מהכרה ציבורית רחבת היקף.

מיקי קופל. צילום: דורון גולן
מיקי קופל. צילום: דורון גולן

מבחינה כלכלית אין לקופל כל בעיה להתמודד בבחירות ואכן נראה היה כי הוא נמצא בעמדה שממנה יוכל להשפיע לכל הפחות על ההרכב הפוליטי העירוני במועצת העיר. כבר אז הודיע קופל כי הוא רוחש הערכה לפרץ אולם טען כי פרץ צריך לפנות לפוליטיקה הארצית ולפנות את מקומו בעירייה. יצויין כי פרץ מכהן בתפקיד כבר 22 שנה ובבחירות האחרונות זכה ברוב מוחץ של 87 אחוז מקולות הבוחרים.

בשיחה עם "הד הקריות" הסביר קופל את החלטת הפרישה שלו: "העסקים של גדלים ומתרחבים. יש לי "בעיה" חברית מול פרץ שהגיע לבקר אותי במהלך השבעה על מות אבי. חשבתי שפרץ ילך לכנסת אך הוא לא מתכוון לעשות זאת ולא נראה לי שמישהו יכול להתמודד מולו". עם זאת אמר קופל כי הוא אינו מוותר על תחום העשייה הציבורית "אם פרץ יקרא לי, אבוא להיות לצידו".

נכון להיום, המועמד הבולט שנותר הוא מימון טולדנו, שמכהן כממלא מקום וסגנו של פרץ בעירייה. טולדנו הוא מהדמויות המוכרות והבולטות ביותר בנוף הפוליטי והציבורי בקרית אתא והוא, כמו פרץ, פעיל ליכוד ותיק ומקושר לבכירי המפלגה. טולדנו הודיע בשבוע שעבר כי הוא שוקל להתמודד מול פרץ אולם עד כה טרם החליט סופית עם להתמודד מול פרץ. התמודדות בין השניים נחשבת למפץ פוליטי בליכוד המקומי ותביא לקרע בין השניים שהולכים יחדיו כבר יותר מעשרים שנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות