fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אירופה? נצטרך להציג את היכולת שלנו עד סוף העונה"

מכבי נתניה הופשלה מול הפועל באר שבע
מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)
מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)

מכבי נתניה הפסידה 5:1 להפועל באר שבע. בנתניה רצו להשלים משחק שלישי ללא הפסד מול באר שבע האלופה. הסיבוב הראשון הסתיים בתיקו 1:1 ואילו בסיבוב השני ניצחה נתניה 0:1.

נתניה הציגה מחצית ראשונה טובה אבל נחלשה משמעותית במחצית השנייה בעיקר בחלק ההגנתי וספגה את התבוסה הכואבת של העונה.  דקות ארוכות עמדו שחקני הקבוצה בהלם ולא עיכלו את התוצאה המשפילה. הקפטן ערן לוי התקשה להבין מה קרה לקבוצתו ונשאר אחרון על כר הדשא כשהוא לא רגוע ואף נקלע למיני עימות עם בן שהר, חלוץ הפועל באר שבע.

מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)
מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)

"כדורגל זה משחק של טעויות והיום עשינו יותר. עדיין, אף אחד לא ייקח לנו את איפה שאנחנו נמצאים ואת הפרגונים שקיבלנו כל העונה", אמר בסיום המשחק המאמן נתניה, סלובודאן דראפיץ והוסיף: "אני גאה בשחקנים שלי ובמחצית הראשונה היה קצב טוב שאהבתי לראות. לגבי התפיסה בארץ – אני חושב שאם הרבה קבוצות ישחקו ככה פתוח והתקפי, אז הכדורגל שלנו יילך בכיוונים נכונים. ככה אנחנו מאמינים. אין לנו איזה משקל על הגב או לחץ של אליפויות. אם היינו רצים לאליפות אולי הייתי משחק בסגנון אחר ויותר סגור".

נכנס כמחליף. ערן לוי (צילום ארכיון: מכבי נתניה)
נכנס כמחליף. ערן לוי (צילום ארכיון: מכבי נתניה)

הקהל הנתנייתי שלא רגיל לתבוסה ניסה לרומם את רוחם של השחקנים והעריך רבות את העבודה הקשה של הקבוצה העונה. שחקני נתניה זכו למסרונים אישיים מחלק מהאוהדים שדרשו מהם להילחם ולחבל בסיכויי האליפות של באר שבע, אך הדבר לא קרה.

דראפיץ';  "מה שעבד 32 מחזורים, עבד פחות טוב. אם לא היינו מוכנים? במחצית הראשונה היה קצב טוב והיינו במשחק. עשינו היום יותר טעויות מבמשחקים הקודמים ונגד הפועל ב"ש אתה משלם. מאוד רצינו לנצח בשביל הקהל שלנו ובשבילנו כדי להגיע לאירופה. אין הרבה הסברים, נבוא לאימון שחרור ונתכונן לבית"ר. נצטרך לשכוח את המשחק הזה. זו קבוצה צעירה, זה שכר לימוד מאוד משמעותי השנה הזאת. אני מקווה מאוד שלא נעשה עוד טעויות כמו היום".

כעת הפער ממכבי תל אביב הנמצאת במקום המוביל לאירופה עומד על שש, ומהפועל חיפה, שנמצאת עם משחק חסר על חמש. בנתניה ציינו לאורך כל השבוע שאף אחד לא יבכה אם הקבוצה לא תעפיל לאירופה, אך הם משתמשים במטרה זו כדי לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה עד סוף העונה עבור השחקנים: "אירופה? נצטרך להציג את היכולת שלנו עד סוף העונה, עשינו שבע נקודות בפלייאוף העליון ואנחנו עדיין לא הקבוצה הכי גרועה שם", הבהיר דראפיץ,  "אם רצינו להכריע את האליפות? לקחנו ארבע נקודות מבאר שבע, בעיה של הגדולות שלא לקחו מולם את הנקודות נגדם. אנחנו לא צריכים לעשות חשבונות לאף אחד. אנחנו בפלייאוף העליון לקחנו שבע נקודות. קיבלנו הרבה פרגונים מהתקשורת והיום אנחנו צריכים לקבל בראש ולראות סוף סוף איך זה לעמוד ולקבל חמישיות ולענות לשאלות".
מכבי נתניה עדיין לא הודיעה לבלם טים הויבך על מימוש האופציה בחוזה שלו. בגלל דרישתו לחוזה ארוך טווח, היכולת הפחות טובה שהציג יחד עם שאר חוליית ההגנה והמועמדות של קרלוס קוויאר, נראה שבנתניה לא יציעו לו חוזה ארוך טווח ואם ירצה להישאר, יצטרך להתפשר, אם בכלל, על חוזה לעונה אחת נוספת.

בעניין אחר, השוער דני עמוס עוד לא חתם על חוזהו החדש במכבי נתניה. בנתניה מבהירים כי הצדדים ממתינים לסוכנו של השחקן, אבי נמני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות