fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירופה מתרחקת: עירוני נהריה הפסידה 86:83 לאלופת צ'כיה נימבורק

עירוני נהריה רשמה אמש (שלישי) הפסד נוסף בליגת האלופות לנימבורק הצ'כית 86:83 וכעת סיכוייה להעפיל לשלב הבא נמוכים כשהיא במאזן שלילי 6:3 במקום החמישי בבית א'.

רק 4 הראשונות מהבית יעלו לשלב הבא כאשר 4 הקבוצות עם המאזן הכי טוב מכל הבתים שיסיימו במקום החמישי יעלו גם כן ונהריה עם המאזן הגרוע ביותר. כדי להשאיר לעצמה סיכוי להמשיך הלאה במפעל, נהריה תהיה חייבת לנצח את המדורגות מעליה, אריס סלוניקי בחוץ (20.12) או מונאקו בבית (3.1.17).

יינסי גייטס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יינסי גייטס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הצ'כים היממו את נהריה ועלו ליתרון 0:11 (דקה 2). פסק זמן של אריק אלפסי העיר את השחקנים שלו שחזרו למשחק עם ריצת 0:10 ל-10:11 (דקה 4). מכאן התפתח משחק של חתול ועכבר כשני מבורק מנסה לברוח ונהריה מצליחה הצמד אליה, 42:43 לנהריה במחצית.

במחצית השניה הצ'רכים שוב נטלו את ההובלה ועלו ליתרון דו ספרתי 50:60 (דקה 27). נהריה עם הרבה כוחות על הצליחה לחזור למשחק ויינסי גייטס הוריד את ההפרש ל-2 נק' בלבד 72:70 (דקה 35). אבל שוב זה היה מעט מידי ומאוחר מידי והצ'כים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום ולנצח 83:86.

טיירון נאש (צילום: אדריאן הרבשטיין)
טיירון נאש (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לנהריה: גילברט בראון 14, יינסי גייטס 13, סטו דאגלאס וניק פאוסט 11 כ"א, יהונתן שולדבראנד 10, טיירון נאש ודרווין קיצ'ן 9 כ"א, ערן אסנטי 6.

אריק אלפסי: "קיבלנו סלים קלים מידי בסוף משחק ולא שמרנו טוב. לא באנו עם האנרגיות הנכונות וגם בתחילת המשחק הרגשתי שאנחנו מהוססים ולא מרוכזים. יש לנו מעט אימונים בין משחק למשחק וצריך לעבוד על הדברים האלה. אבל צריך גם רצון מצד השחקנים, אי אפשר שיש לנו עבירות לתת ואנחנו נותנים להם לטייל אל תוך הצבע. שחקנים צריכים לתת גוף ולסגור לריבאונד. אנחנו צריכים לנצח את הקבוצות שמתחתינו ולקחת משחק אחד שהוא לא צפוי, אבל צריך לעשות משהו ולשנות את הקצב הזה כי ככה אנחנו לא נמשיך הלאה".

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות